پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه STANDARD Codecs نرم افزار کدک های ویندوز برای کامپیوتر

دانلود برنامه STANDARD Codecs نرم افزار کدک های ویندوز برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه STANDARD Codecs نرم افزار کدک های ویندوز برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. STANDARD Codecs عنوان یک نرم افزار کدک عالی برای سیستم عامل ویندوز 8 میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های کدک از جمله برنامه های عالی به منظور بالا بردن امکانات نرم افزار های پلیر برای پخش فایل های صوتی و تصویری میباشد. شما قادر خواهید که نرم افزار معرفی شده را دانلود کرده و بدون نیاز به انجام اعمال خاصی به بهترین نتیجه ممکنه دست یابید. با دانلود نرم افزار STANDARD Codecs کدک های مورد نیاز بر روی پلیر های سیستم عامل شما هماهنگ شده و بهترین نتیجه را تحویل کاربر خواهد داد.

دانلود برنامه STANDARD Codecs

دانلود برنامه STANDARD Codecs برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار کدک های ویندوز برای کامپیوتر میتواند با اضافه شدن بر روی نرم افزار های پلیر موجود در سیستم عامل شما بهترین نتیجه را به شما تحویل دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه ADVANCED Codecs که یک نرم افزار کدک دیگر برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار STANDARD Codecs این امکان را به شما میدهد که با نصب آن به راحتی فایل های متفاوتی مانند amr، mpc، ofr، Divx، mka، apa، flac، Flv، MKV، Rmvb، Xvid و… را پخش کرد و نهایت استفاده خود را ببرید. برنامه STANDARD Codecs با اضافه کردن فایل های MKV به ویندوز 8 تنها با یک کلیک راست امکان نمایش این فایل ها را ممکن میکند. تمامی ویژگی هایی که در نرم افزار معرفی شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت از قدرت بالایی برخوردار میباشد.

دانلود نرم افزار کدک برای ویندوز رایگان

دانلود برنامه STANDARD Codecs برای کامپیوتر میتواند از جمله نرم افزار های خیلی خوب و عالی به منظور کمک به پخش فایل ها با فرمت های متفاوت دانست که در این پست در اختیار شما قرار گرفته است. از جمله ویژگی های نرم افزار کدک برای ویندوز میتوان به امکان فعال کردن پیش نمایش برای فایل های MKV و FLV و دیگر فایل ها اشاره کرد. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه STANDARD Codecs نرم افزار کدک های ویندوز برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: STANDARD Codecs

نام فارسی: بسته های کدک

نسخه برنامه: 11.3.2

حجم برنامه: 41MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *