دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن – برنامه بازی ویدیویی استیم

دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن – برنامه بازی ویدیویی استیم

3.4
(25)

دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن که امروز در سایت ایزی پی سی برای شما قرار داده ایم یک نرم افزار جهت اجرای بازی های انلاین می باشد. از برنامه استیم برای کامپیوتر می توانید جهت دانلود بازی های آنلاین این شرکت و اجرای آن ها استفاده نمایید. بسیاری از بازی های معروف مانند dota 2 ،کانتر استرایک ، LOL و … بر روی این پلتفرم بازی های آنلاین قرار دارند.

سیستم دانلود بازی در استیم به نحوه ای خوب و مناسب ساخته شده است که اگر هنگام دانلود، به هر دلیلی ارتباط شما قطع شود و دانلودتان متوقف شود فایل دانلودی شما بدون هیچ آسیبی قابل ادامه دادن است و از همان حجم قابل ادامه است. این یک مزیت بسیار بزرگ در این برنامه مجصوب می شود چرا که اکثر گیمر ها همچین انتظاری را در دانلود بازی های خود که اکثرا از حجم بالایی برخوردارند دارند.  با دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن شما می توانید بسیاری از بازی های آنلاین مانند dota را به صورت رایگان دانلود نمایید و یا برخی دیگر را با پرداخت هزینه ای اندک خریداری نمایید.

دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن

مزیت های دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن

از مزیت های دانلود برنامه استیم این است که تمام اطلاعات بازی های شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند و هیچ اطلاعاتی پاک نخواهد شد. اطلاعاتی سابقه بازی ها، آیتم های خریداری شده، دوستان و … در حساب کاربریتان ذخیره خواهد شد. همچنین به طور مثال اگر بازی ای را از این شرکت خریداری نمایید آن بازی به حساب کاربری شما در دانلود برنامه steam تعلق خواهد داشت و لذا هربار با دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن و نصب دوباره استیم و ورود به حساب کاربریتان به آن بازی دسترسی خواهید داشت.

کاتالوگ عظیمی که این برنامه از بازی های موجود در اختیارتان میگذارد بی نظیر است. شما در این کاتالوگ می توانید بازی های مختلف را ببینید، راجع به آن ها مطالعه نمایید، تصاویر و پیش نمایش آن ها را مشاهده نمایید و در صورتی که از آن خوشتان آمد آن را دانلود نمایید.

دانلود برنامه استیم برای کامپیوتر

دانلود استیم برای کامپیوتر که محصولی از شرکت آشنای valve می باشد پلتفرمی برای دانلود بازی و بازی می باشد که تقریبا تمام بازی دوستان و گیمر ها در آن حضور پررنگی دارند. همچنین این گیمر های مختلف که در سرور های زیادی بر روی دانلود دیسکورد ایجاد کرده اند که با ملحق شدن به این سرور ها می توانید در گیم با آن ها هم بازی شده و یا لایو آن ها در بازی را مشاهده نمایید.

از دیگر محصولات مربوط به دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن ، استیم گارد می باشد. استیم گارد برنامه ای تحت اندروید است که جهت حفاظت از حساب های کاربری در دانلود استیم ایجاد شده است. از طریق استیم گارد حساب کاربری شما امن، غیر قابل نفوذ و قابل بازگردانی در صورت فراموشی رمز عبور می باشد.

ویژگی های دانلود برنامه استیم

  • کاربری آسان
  • ظاهری زیبا و کاربر پسند
  • مجموعه بزگ از بازی ها
  • قابلیت مشاهده پیش نمایش قبل از دانلود
  • سرعت بالای سرور های استیم
  • پینگ پایین اکثر سرور ها
  • تعلق بازی به حساب کاربری به جای داشتن سی دی و …
  • قابلیت بازی با دوستان
  • آفر های ویژه
  • حظور اکثر گیمر های حرفه ای در استیم
  • بازی های پرطرفدار مانند dota و کانتر
  • لذت بیشتر در بازی
  • سرعت بالا در دانلود بازی
  • امکان ادامه دادن دانلود در صورت قطع شدن اینترنت
  • و …

توجه فرمایید بعد از دانلود استیم قسمتی از برنامه به صورت درون برنامه ای دانلود خواهد شد. اما در نسخه آفلاین قرار داده شده حجم این دانلود بسیار کمتر خواهد بود. 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 25

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن – برنامه بازی ویدیویی استیم

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: steamcommunity.com

نام انگلیسی: Steam

نام فارسی: استیم

نسخه برنامه: 2.10.91.91

حجم برنامه: 5MB

2 پاسخ به “دانلود برنامه steam برای کامپیوتر اخرین ورژن – برنامه بازی ویدیویی استیم”

  1. samahari گفت:

    من نمیتونم بازی کنم با دوستام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *