پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه tap tap نرم افزار تپ تپ برای اندروید

دانلود برنامه tap tap نرم افزار تپ تپ برای اندروید

3.7
(46)

دانلود برنامه tap tap نرم افزار تپ تپ برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. tap tap عنوان یک نرم افزار عالی و در واقع میانبر ساز برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در این زمانه تمامی نرم افزار هایی که قابلیت نصب بر روی نرم افزار اندروید را دارند، میانبر ها و یا ویجت هایی را نیز در اختیار کاربران قرار میدهند که امکان دسترسی سریع را برای افراد فراهم میسازد. حال شاید افراد متفاوت به دنبال نرم افزار ها و یا برنامه هایی برای دست یافتن سریع به نیاز های خود باشند. در این پست قصد داریم نرم افزار عالی tap tap را به شما معرفی کنیم که میتواند به صورت عالی دسترسی سریع را فراهم سازد.

دانلود برنامه tap tap برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار تپ تپ برای اندروید میتواند به صورت خیلی عالی دسترسی شما را به نیازهایتان سریع کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Sunista که یک نرم افزار مود شده اینستاگرام میباشد، اشاره کرد. نرم افزار tap tap این امکان را برای شما فراهم میکند که به صورت خیلی ساده میانبر هایی را برای گوشی خود اعمال کنید. حال از جمله ویژگی های برجسته برنامه tap tap میتوان به امکان ایجاد میانبر با ضربه زدن به پشت گوشی اشاره کرد. شما میتوانید که دستورات لازمه را برای برنامه اعمال کرده که با هربار ضربه زدن به پشت تلفن همراه هوشمند چه برنامه ای و یا چه رفتاری توسط گوشی اعمال شود. میتوان به امکان راه اندازی دوربین تلفن همراه، اسکرین شات گرفتن، پخش آهنگ، قفل کردن صفحه و… اشاره کرد.

دانلود برنامه tap tap

دانلود برنامه tap tap ویژگی های عالی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که به صورت خیلی ساده در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. لازم نیست که حتما با قدرت به پشت تلفن همراه خود ضربه بزنید. شما میتوانید که تعیین کنید با چندبار ضربه زدن کدام برنامه باز شود. یا اینکه با چندبار ضربه زدن چه رفتاری اعمال بشود. هماهنگونه که اشاره کردیم نرم افزار tap tap میتواند نیاز های شما را به راحتی حل کند.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار تپ تپ برای اندروید رایگان

  • حجم عالی نرم افزار
  • امکان باز کردن برنامه های متفاوت تنها با چند ضربه
  • امکان اجرا کردن عمل های متفاوت مانند باز کردن چراغ قوه
  • امکان استفاده از ضربه برای بازگشت به صفحه هوم
  • امکان بازگشت به صفحه پیشین
  • امکان اسکرین شات گرفتن
  • امکان پخش آهنگ
  • امکان ایجاد میانبر های عالی
  • و…

در نظر داشته باشید که پس از نصب برنامه تنظیمات سرویس دسترسی را نیز فعال کرده و پس از فعال سازی بایستی که در تنظیمات مشخص شده یک دستگاه را انتخاب کنید. امیدواریم که پس از دانلود برنامه tap tap و استفاده از آن، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 46

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه tap tap نرم افزار تپ تپ برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار اندروید برای نصب به سیستم عامل 7.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: tap.io

نام انگلیسی: tap tap

نام فارسی: تپ تپ

نسخه برنامه: v0.10

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *