پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه TouchRemove اپلیکیشن پاکسازی عکس برای اندروید

دانلود برنامه TouchRemove اپلیکیشن پاکسازی عکس برای اندروید

2
(8)

دانلود برنامه TouchRemove اپلیکیشن پاکسازی عکس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. TouchRemove عنوان یک برنامه بسیار کارآمد و عالی در زمینه پاکسازی برخی موارد ناخواسته از تصاویر میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. معمولا برای تمامی افراد اتفاق افتاده که در محیط و یا منطقه ای عکسبرداری کرده و پس از مشاهده تصاویر متوجه برخی موارد اضافه شده اند. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن به راحتی میتوانید تمامی قسمت های عکس و تصاویر خود را که به آنها نیازی نداشته و یا فکر میکنید که اضافی هستند را پاک کنید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه کارآمد آشنا شوید.

با دانلود برنامه TouchRemove به راحتی عکس هایتان را از بکگراند جدا کنید!!

دانلود برنامه TouchRemove‏

دانلود برنامه TouchRemove برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه پاکسازی تصاویر از موارد اضافی تمامی عکس هایی که تاکنون ثبت کرده ایید و یا در آینده ثبت خواهید کرد را به صورت خیلی حرفه ای پاکسازی کنید. برنامه TouchRemove به قیمت 0.99 دلار در فروشگاه های اندرویدی به فروش میرسد که ما تصمیم گرفته اییم آخرین نسخه از آن را بدون هیچگونه پرداخت هزینه ای در اختیار شما قرار دهیم. شاید افراد بسیاری تجربیاتی داشته اند که ناگهان یک دلیل باعث خراب شدن عکس آنها شده و فکر میکنند نمیتواند کاری برای درست کردن آن عکس کنند. البته برخی از افرادی که به مقدار کافی دانش فوتوشاپ را داشته باشند قادر خواهند بود که عکس ها خود را به راحتی ویرایش کرده و به حالت دلخواه خود بازگردانند. اما افرادی که این چنین دانشی ندارد چه؟ آنها باید چکار کنند؟ ما دانلود اپلیکیشن TouchRemove را به شما پبشنهاد میکنیم.

دانلود برنامه TouchRemove

دانلود برنامه TouchRemove شما را به راحتی هرچه تمام تر آسوده خاطر از وجود هر شخص و یا شیئی در عکس خواهد کرد. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Zoetropic اشاره کرد. فرقی نمیکند که تصویر شما در چه جایی و در چه زمانی ثبت شده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و در برنامه آپلود کنید. هر قسمتی را که قصد دارید از عکس حذف کنید را انتخاب کرده و تمامی کار را به دست بلد این امر بسپارید. عکس هایی که برنامه TouchRemove به شما تحویل خواهد داد از کیفیت خیلی خوبی برخوردار بوده و اینگونه نیست که افت کیفیتی داشته باشید. پس اگر به دنبال یک برنامه عالی برای حذف برخی افراد و یا اشیاء از عکس ها و تصاویر خود میگردید، برنامه TouchRemove میتواند گزینه خوبی برای این کار باشد.

برنامه TouchRemove‏

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه پاکسازی تصاویر از موارد اضافی برای اندروید به صورت رایگان

  • کارایی آسوده با برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • حجم خیلی مناسب اپلیکیشن
  • رایگان بودن برنامه
  • حذف اشیاء از عکس ها
  • حذف اشخاص از تصاویر
  • حذف تمامی نکات اضافی از تصویر ها
  • امکان حذف جوش و لکه های متفاوت در تصاویر سلفی
  • ویژگی کلون کردن اشیاء
  • کیفیت بالا تصاویر دریافتی
  • و…

دانلود TouchRemove اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه TouchRemove دیگر هیچگونه نگرانی از جانب وجود اشیاء و افراد اضافی در تصاویر نداشته باشید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سات ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Werble تمامی تصاویر خود را انیمیشن گذاری کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه TouchRemove اپلیکیشن پاکسازی عکس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: TouchRemove‏

نام فارسی: حذف موارد اضافی از تصاویر

نسخه برنامه: 3.3

حجم برنامه: 26MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *