پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Truecaller برای اندروید اپلیکیشن ترو کالر

دانلود برنامه Truecaller برای اندروید اپلیکیشن ترو کالر

4
(4)

دانلود برنامه Truecaller برای اندروید اپلیکیشن ترو کالر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Truecaller عنوان یک برناه فوق العاده برای شناسایی و مسدود کردن تماس های دریافتی مزاحم میباشد که آمار دانلود بسیار بالایی داشته و امتیازات خیلی خوبی را کسب کرده است. بدون شک تاکنون حداقل یک یا دوبار تماس هایی را دریافت کرده ایید که قصد مزاحمت داشته و شما از شخص پشت تلفن هیچ اطلاعاتی در اختیار نداشته ایید. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که افراد بسیار زیادی در استفاده از آن احساس خشنودی کرده اند. برنامه Truecaller با استفاده از دیتابیس های جهانی خود به شما امکان میدهد که تمامی اطلاعات تماس گیرنده و افراد مزاحم را در اختیار داشته باشید.

دانلود برنامه Truecaller

دانلود برنامه Truecaller برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه ترو کالر تمامی اطلاعات افراد مزاحم را دریافت کرده و تماس های تبلیغاتی را مسدود کنید. سایت ایزی پی سی دانلود برنامه Houseparty را به شما پیشنهاد میکند. این امکان برای شما فراهم شده است که با دانلود این برنامه در صورتی که یک شماره ناشناس با شما تماس بگیرد سریعا اطلاعات شخص تماس گیرنده برای شما به نمایش خواهد در آمد. برنامه ترو کالر یک اپلیکیشن جهانی میباشد که هرکسی با ورود به آن میتواند مشخصات خود را وارد نموده و در صورت تماس با دیگران مشخصات وی به نمایش خواهند در آمد. از جمله ویژگی های عالی دیگر این برنامه میتوان به گنجاندن میلیون ها شماره تبلیغاتی در آن دانست. در این صورت تماس های تبلیغاتی که با شما میخواهند ارتباط برقرار کنند مسدود شده و ایجاد مزاحمت نخواهند کرد.

دانلود برنامه Truecaller

در دانلود برنامه Truecaller امکانات بی نظیری گنجانده شده است که میتواند هر شخصی را برای دانلود و استفاده از آن ترغیب کند. در استفاده از برنامه Truecaller شما میتوانید که با سرعت بالا شماره فردی را که میخواهید با ان تماس بگیرید را شماره گیری کرده و به سریع ترین حالت ممکنه با وی ارتباط برقرار کنید. برای استفاده از این برنامه لازم است که به اینترنت متصل باشید و سپس اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. در هنگام ورود به برنامه شما باید اطلاعاتی از خودتان را که برنامه از شما میخواهد را در اختیارش قرار دهید. اگر به دنبال آن هستید که تماس های تبلیغاتی و مزاحم را حذف کنید و یا قصد شناسایی کامل افراد مزاحمی که با شما تماس میگیرند را دارید، پیشنهاد میکنیم که برنامه Truecaller را دانلود کرده و نهایت استفاده را ببرید.

دانلود برنامه Truecaller

برخی امکانات دانلود نمایش دهنده اطلاعات شماره تماس اندروید ترو کالر به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • پرداخت درون برنامه ای 9.99 دلاری
  • دانلود بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران
  • ویژگی نمایش اطلاعات تماس گیرنده
  • وجود صفحه شماره گیری عالی
  • امکان برقراری تماس به صورت مستقیم در برنامه
  • امکان اضافه سازی شماره تماس خود به بانک اطلاعاتی اپلیکیشن
  • ویژگی اسپم کردن شماره های تبلیغاتی
  • و…

دانلود Truecaller اندروید رایگان جدید

وقت آن شده که به راحتی و بدون هیچگونه دردسری از شر تماس های مزاحم خلاص شده و از تمامی اطلاعات آنها با خبر شوید. امیدواریم که با دانلود این برنامه دیگر هیچ مزاحمتی را تجربه نکنید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه hyperion launcher با زیبایی تمام گوشی خود را شخصی سازی کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Truecaller برای اندروید اپلیکیشن ترو کالر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: ruecaller: Caller ID & spam blocking‏T

نام فارسی: ترو کالر

نسخه برنامه: 12.14.5

حجم برنامه: 117MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *