دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ttac اندروید – اپلیکیشن تی تک – برنامه رسمی سازمان غذا و دارو

دانلود برنامه ttac اندروید – اپلیکیشن تی تک – برنامه رسمی سازمان غذا و دارو

3.2
(560)

دانلود برنامه ttac اندروید یا همان برنامه رسمی سازمان غذا و دارو برای اندروید خدمت شما همراهان همیشگی وبسایت ایزی پی سی هستیم. قطعا تا کنون با عنوان برنامه سامانه اصالت غذا و دارو به گوش شما خورده است. این برنامه ایرانی یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای تمام کسانی است که به سلامتی خود اهمیت می دهند. اپلیکیشن تی تک در فروشگاه گوگل پلی ارایه شده است. و تا کنون بیش از 100 هزار بار دانلود و نصب شده است. و توانسته است امتیاز بسیار خوب 4.3 از 5 را به دست آورد. این امتیاز بیانگر میزان رضایت کاربران از این برنامه می باشد.

دانلود برنامه ttac اندروید

دانلود برنامه ttac اندروید یا همان اپلیکیشن تی تک یکی از برنامه هایی است که به کمک آن به راحتی می توانید در رابطه با محصول های مربوط به سلامتی کالای اصلی از فرعی را تشخیص دهید. قطعا تاکنون توجه شما به برچسب حاوی بارکد بر وری کالای مانند دارویی خوراکی ارایشی و بهداشتی و سایر محصولات وابسیته به سلامتی جلب شده است. حال با دانلود برنامه سامانه اصالت غذا و دارو می توانید از این برچسب ها استعلام محصول خود را بررسی کنید. در حقیقت شما با این برنامه با کاتالوگ اکترونیکی دارویی دسترسی خواهید داشت. در همین راستا دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت سامانه مقابله با بیماری ستاد فرماندهی عملیات را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که دانلود این برنامه نیز این روزها به شما کمک می کند که از سلامتی خود مطمین شوید.

دانلود برنامه ttac اندروید

کارکرد برنامه سامانه اصالت غذا و دارو

برنامه رسمی سازمان غذا و دارو برای اندروید به شما این امکان را می دهد که تا هر محصولی که دارای برچسب این سازمان است را بررسی کنید. برای این کار تنها کافیست تا قسمت هولوگرامی را بخراشید و کد را در این برنامه وارد کنید. حالا به همین راحتی شما می توانید اطلاعات بسیاری از محصول خریداری شده را بررسی کنید. این امر باعث می شود شما کالای قاچاق یا منقضی خریداری نکنید. و حتی از تقلبی بودن کالای خریداری مطلع شوید. اگر کالای خریداری شده فاقد برچسب سلامت می باشد و تنها دارای بارکد است با دانلود برنامه بارکد اسکنر برای اندروید می توانید بارکد محصول را اسکن کنید. و اطلاعات لازم را به دست آورید.

ویژگی های اپلیکیشن تی تک

  • یک برنامه ایرانی بی عیب و نقص و کاربردی
  • این برنامه معتبر است و نمونه کپی نیست
  • کارکرد برنامه بسیار آسان و کاربردی است
  • به کمک این برنامه می توانید اطلاعات مربوط به محصولات سلامتی را بررسی کنید
  • به کمک این برنامه از اصالت و سلامت محصول خود مطلع شوید
  • و…

برنامه سامانه اصالت غذا و دارو

شما می توانید برای دانلود برنامه ttac اندروید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. همچنین برای دانلود رایگان و با لینک مستقیم می توانید از طریق وبسایت ما اقدام فرمایید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 560

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ttac اندروید – اپلیکیشن تی تک – برنامه رسمی سازمان غذا و دارو

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 4.0 و به بالا

مشخصات
شرکت سازنده: www.samansalamat.com

نام انگلیسی: ttac

نام فارسی: برنامه سامانه اصالت غذا و دارو

نسخه برنامه: 6.1.2

حجم برنامه: 7.5MB

5 پاسخ به “دانلود برنامه ttac اندروید – اپلیکیشن تی تک – برنامه رسمی سازمان غذا و دارو”

  1. رضا گفت:

    واقعا متاسفم برای مسئولین بی خاصیتمان که دراین برحه حساس که جان هموطنان درگرو دارو و درمان است بفکر درآمدزایی شخصی خودشان هستن وازهر وسیله وترفندی بفکرمنفعت شخصی اند. تف به…

  2. ملیحه حقدارساحلی گفت:

    بهتره اسم داروهایی که دارین رو بنویسین من هر دارویی رو که میزنم میگه موردی یافت نشد بهتره اسم داروهایی که دارین رو بنویسین ما از روی اونا انتخاب کنیم واقعا نمیدونم دلیل اینکه مردمو سردر گم میکنین چیه میخواین بگین بروز هستین بخدا هم خودتونو هم مارو گذاشتین سر کار

  3. حسن گفت:

    آیا باگوشی آیفون هم میشه اپلیکیشن ttac را نصب کرد

  4. حمیرا پناهی گفت:

    سلام خسته نباشید اپلیکیشن جستجوی داروهای کمیاب برای نصب در کامپیوتر را می خواهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *