پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Tune Sweeper نرم افزار حذف موزیک تکراری در آیتونز برای مک

دانلود برنامه Tune Sweeper نرم افزار حذف موزیک تکراری در آیتونز برای مک

0
(0)

دانلود برنامه Tune Sweeper نرم افزار حذف موزیک تکراری در آیتونز برای مک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Tune Sweeper عنوان یک نرم افزار عالی برای حذف موزیک ها و ترک ها صوتی تکراری در آیتونز مخصوص سیستم عامل مکینتاش میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که نرم افزار های متفاوت مخصوص سیستم عامل های متفاوت را در اختیار شما قرار داده و شما را در این زمینه راضی نگهدارد. شما میتوانید که ترک های تکراری را شناسایی کرده و سپس طبق پیشنهاد ها موارد تکراری را حذف کنید. پیشنهاد های داده شده شامل بالاترین کیفیت، آخرین موارد اجرا شده، آخرین موارد اضافه شده و… میشوند.

دانلود برنامه Tune Sweeper برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار حذف موزیک تکراری در آیتونز برای مک شما میتوانید که ترک های مزاحم و اضافی را حذفه کرده و نهایت استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه ThunderSoft DRM Protection که یک نرم افزار قفل گذاری بر روی مدیا میباشد اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار Tune Sweeper شما میتوانید که برای اطمینان حاصل کردن از آنکه فایل در حال نصب درست میباشد آن را اجرا کرده و گوش داد. برنامه Tune Sweeper تمامی ابزار های لازمه برای پاکسازی آیتونز را در اختیار شما قرار میدهد. حذف کردن و از بین بردن فایل های تکراری یکی از ویژگی های نرم افزار مربوطه میباشد. از ویژگی های آن میتوان به پیدا کردن و حذف موارد اضافی، پیداکردن و افزودن موارد در مک میباشد. تمامی ابزار های مورد نیاز در این برنامه رایگان میباشد.

دانلود برنامه Tune Sweeper

برخی ویژگی ها و امکانات نرم افزار حذف موزیک تکراری در آیتونز برای مک رایگان

دانلود برنامه Tune Sweeper برای سیستم عامل مکینتاش از جمله نرم افزار های در این زمینه میباشد که در این پست به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. شما میتوانید که به حذف موارد در آیتونز هستند اما در مک نیستند و یا حذف مواردی که در مک هستند و در آیتونز نیستند بپردازید. نرم افزار Tune Sweeper این امکان را به شما میدهد که تصاویر مربوط به فایل های صوتی و جزئیات آهنگ ها که اشتباها ثبت شده اند را ویرایش کنید. نرم افزار مربوطه این امکان را به شما میدهد که تنها با یک کلیک موارد تکراری انتخاب شده در آیتونز را ویرایش کرده و حذف کنید. قابلیتی اختیاری نیز در اختیار شما قرار میگیرد که از موارد حرف شده پشتیبانی گرفته و با خیال آسوده به پاکسازی مورد نظر خود بپردازید.

در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Tune Sweeper نرم افزار حذف موزیک تکراری در آیتونز برای مک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • macOS 10.9 or later 64-bit 

مشخصات

نام انگلیسی: Tune Sweeper

نام فارسی: حذف موزیک های تکراری در آیتونز

نسخه برنامه: 4.25

حجم برنامه: 8MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *