پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Wondershare Repairit تعمیر ویدیو آسیب دیده برای کامپیوتر

دانلود برنامه Wondershare Repairit تعمیر ویدیو آسیب دیده برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه Wondershare Repairit تعمیر ویدیو آسیب دیده برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Wondershare Repairit عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور ترمیم ویدیو و فیلم های آسیب دیده برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. دانلود برنامه معرفی شده این امکان را به شما میدهد فایل های ویدیویی که در اثر فیلم برداری، انتقال فایل، ویرایش، تبدیل و… آسیب دیده اند را به راحتی و با سرعت و قدرت بالا ترمیم و تعمیر کنید. برنامه Wondershare Repairit از کارایی ساده ای نیز برخوردار بوده به صورتی که شما برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه Wondershare Repairit

دانلود برنامه Wondershare Repairit برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار تعمیر ویدیو آسیب دیده برای کامپیوتر میتواند تمامی نیاز های شما را در زمینه بازسازی فایل های ویدیویی آسیب برطرف کرده و نتیجه از عالی را تقدیم کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Better File Rename که یک نرم افزار عالی به منظور ویرایش نام گروهی فایل ها میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Wondershare Repairit از کارایی ساده ای برخوردار بوده به صورتی که شما تنها کافی است ویدیو ها و فیلم هایی را که نیاز به تعمیر دارند را در برنامه وارد کرده و با سرعت و قدرت بالا به ویرایش آنها بپردازید. سرعت انجام تعمیر ویدیو ها بسته به هر فیلم متنوع میباشد. شما میتوانید که با استفاده از دانلود برنامه معرفی شده میتوانید تمامی ویدیو های مورد نظر خود را به صورت تکی پردازش کرده و نتیجه ای عالی را بدست آورید.

دانلود نرم افزار تعمیر ویدیو آسیب دیده برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه Wondershare Repairit این امکان را به شما میدهد که با سرعت بالا به ویرایش فایل های ویدیویی خود پرداخته از نتیجه آن بهترین استفاده را ببرید. شما میتوانید که فایل های ویدیویی مورد نظر خود را با فرمت های MOV و MP4 و M4V و M2TS و MKV و MTS و 3GP و AVI و FLV ویرایش کرده و تمامی آسیب های آنها را برطرف کنید. تمامی ویژگی های عالی و کارآمد مورد نیاز شما برای ویرایش ویدیو ها و فیلم های آسیب دیده به صورت خیلی ساده و با سرعت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دانلود برنامه Wondershare Repairit این امکان را به شما خواهد داد که هر یک از ویدیو های آسیب دیده را در آن وارد کرده و به صورت حرفه ای آسیب های آنها را از بین ببرید. امیدواریم که با دانلود نرم افزار معرفی شده بتوانید تجربه عالی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Wondershare Repairit تعمیر ویدیو آسیب دیده برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 64 بیتی 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: recoverit.wondershare.com

نام انگلیسی: Wondershare Repairit

نام فارسی: تعمیر ویدیو های آسیب دیده

نسخه برنامه: 2.5.1.5

حجم برنامه: 87MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *