پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ZPlayer نرم افزار مدیا پلیر برای اندروید

دانلود برنامه ZPlayer نرم افزار مدیا پلیر برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه ZPlayer نرم افزار مدیا پلیر برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ZPlayer عنوان یک نرم افزار قدرتمند و کارآمد به منظور پخش انواع فایل های صوتی و تصویری مخصوص سیستم عامل اندورید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که میدانید سیستم عامل اندروید از جانب نرم افزار های قابل نصب بر روی آن تنوع بالایی را دارا میباشد. به همین سبب کاربران بسیاری به سمت این سیستم عامل رفته و یا در کنار تلفن های هوشمند خود یک تلفن همراه اندرویدی را نیز دارا میباشند. در این پست نیز نرم افزار ZPlayer را قصد داریم به شما معرفی کنیم نه تنها یک نرم افزار بلکه دو نرم افزار در قالب یک برنامه میباشد.

دانلود برنامه ZPlayer

دانلود برنامه ZPlayer برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار مدیا پلیر یا ویدیو و موزیک پلیر معرفی شده شما میتوانید که تمامی فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود را بدون هیچگونه محدودیتی مشاهده کرده و یا گوش دهید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه VSO Media Player که یک نرم افزار نرم افزار پلیر مالتی مدیا برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار ZPlayer از جمله برنامه های پرقدرت برای پخش فایل های متفات موسیقی و ویدیو میباشد. برنامه ZPlayer از کارایی ساده ای برخوردار بوده و برای کار با آن نیاز به معلومات قبلی نیست. تمامی ابزار های مورد نیاز شما به راحتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دانلود برنامه مدیا پلیر این امکان را به شما میدهد که بدون هیچگونه محدودیتی فایل های متفاوت را با چشم پوشی از حجم و کیفیت آنها مشاهده کرده و گوش دهید.

با دانلود برنامه ZPlayer تمام فایل های صوتی و تصویری تلفن همراهتان را به سادگی تماشا کنید.

دانلود برنامه ZPlayer

دانلود نرم افزار مدیا پلیر برای اندروید رایگان

دانلود برنامه ZPlayer برای اندروید را میتوان یکی از نرم افزار های خیلی خوب برای افرادی دانست که به تماشای فیلم پرداخته و یا موسیقی را به صورت همیشگی گوش میدهند. تنها کافی است که برنامه ZPlayer را نصب کرده و تمامی موسیقی ها و ویدیو های موجود در تلفن همراه خود را گوش داده و تماشا کنید. علاوه بر کارایی نرم افزار معرفی شده، این برنامه از حجم خیلی خوبی نیز برخوردار میباشد. شما با مصرف حجم خیلی کمی به امکانات عالی دست پیدا خواهید کرد. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده و لذت را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ZPlayer نرم افزار مدیا پلیر برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم ازفار اندروید برای نصب به سیستم عامل 4.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: ZPlayer

نام فارسی: مدیا پلیر

نسخه برنامه: 7.1.2

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *