دانلود با لینک مستقیم

دانلود رایگان برنامه ایمو جدید برای اندروید نرم افزار Imo با لینک مستقیم

دانلود رایگان برنامه ایمو جدید برای اندروید نرم افزار Imo با لینک مستقیم

3.2
(262)

دانلود رایگان برنامه ایمو جدید برای اندروید نرم افزار Imo با لینک مستقیم. ایمو یکی دیگر از پیام رسان های محبوب در سراسر دنیا است که به علت امکانات خوبی و با کیفیتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد روز به روز طرفداران ان در حال افزایش می باشد. شما تمام توقعی که از یک پیام رسان در گوشی خود می توانید داشته باشید در برنامه Imo خلاصه شده است. این برنامه در عین سبکی و حجم کمی که در حافظه میگیرد و همچنین استفاده بسیار کم از RAM گوشی همراه شما بسیار کارامد و سریع است و تمام نیاز های شما را به یک پیام رسان می تواند فراهم کند. شما می توانید همین حالا با دانلود برنامه ایمو از سایت ایزی پی سی اخرین ورژن این اپلیکیشن را نصب کند و با استفاده از ان با تمام دوستان خود در سراسر دنیا در ارتباط باشید.

دانلود برنامه ایمو

دانلود برنامه ایمو

امکاناتی که دانلود برنامه Imo برای اندروید در اختیار کاربران قرار می دهد شاید چیزی فراتر از دیگر اپلیکیشن های Messenger نباشد اما قطعا به دلیل سرعت بالا و حجم کمی که این برنامه دارد می تواند با تمامی رقبای خود رقابت کند. شما می توانید نصب ایمو به صورت رایگان تماس تصویری و صوتی با تمامی دوستان خود از سراسر دنیا برقرار کنید. تماس تصویری برنامه ایمو قابلتی پشتیبانی از کیفیت HD را دارد و اگر پهنای باند طرفین این ظرفیت را داشته باشند می توانند از این ویژگی این نرم افزار چت اندروید استفاده کنند و البته شما می توانید با برنامه ایمو به جز برقراری تماس تصویری ٬از تماس صوتی این برنامه نیز استفاده کنید که کیفیت این تماس ها هم به جرئت می توان گفت جزء بهترین ها در میان رقبای خود است.

دانلود برنامه Imo اخرین ورژن

البته فراموش نکنیم هدف اصلی از دانلود برنامه Imo برای اندروید استفاده از این برنامه به عنوان یک نرم افزار Chat می باشد و امکاناتی که این برنامه برای تماس ایجاد کرده است صرفا به محبوبیت برنامه ایمو اضافه کرده است. شما در این نرم افزار می تواند در فضایی امن و با طراحی زیبا با دوستان خود چت کنید٬ استیکر های با مزه استفاده کنید٬ Voice ضبط و ارسال کنید٬ انواع فایل ها با فرمت های ویدئو٬ صوت٬ نوشته٬ زیپ شده و … را ارسال کنید٬ لینک به اشتراک بگذارید و تمامی امکاناتی که می توان در فضای چت برای برنامه ایمو در نظر گرفت را انجام دهید. همچنین امکان ساخت گروه و چت گروهی٬ ورود به دیگر گروه ها در سراسر دنیا٬ اشتراک گذاری استوری با مخاطبان خود٬ ساخت پروفایل شخصی با دانلد برنامه ایمو رایگان با لینک مستقیم انجام دهید.

دانلود برنامه ایمو

دانلود رایگان برنامه ایمو جدید با لینک مستقیم

برنامه ایمو به شما امکان استفاده از فضای ابری نا محدودی را می دهد که با استفاده از ان می تواند با خیال راحت از تمام اطلاعات خود بکاپی داشته باشید تا نگرانی از بابت تعویض گوشی و یا خرابی ان نداشته باشید و این فضا را برنامه Imo در اختیار تمامی کاربران خود قرار می دهد. یکی از اهداف اصلی این نرم افزار حفظ حریم شخصی و امنیت کاربران در فضای خصوصی انها یعنی فضای چت٬ لوکیشن٬ اطلاعات ذخیره شده در فضای ابری٬ مخاطبان و … می باشد که کمپانی سازنده این برنامه به تمامی کاربران این اطمینان را داده است که این اطلاعات برای همیشه در سرور های برنامه ایمو باقی خواهد ماند و هیچ کسی حق دسترسی به این اطلاعات را تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت. ایمو از برنامه هایی است که با اینترنت هایی با پهنای باند کم نیز سازگار است.

دانلود برنامه Imo اخرین ورژن تماس تصویری

ویژگی های برنامه Imo برای اندروید:

  • حجم کم برنامه و استفاده محدود ان از فضای RAM گوشی اندروید شما
  • استفاده بسیار محدود از پهنای باند اینترنت در عین کارایی بالا نرم افزار
  • امکان ایجاد تماس های صوتی با مخاطبان
  • دانلود رایگان برنامه ایمو جدید با لینک مستقیم
  • امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت HD در اپلیکیشن ایمو با مخاطبان
  • دارای طراحی بسیار زیبا و ساده با کارایی اسان برای کاربران
  • امکان استفاده از امکاناتی مانند اشتراک گذاری استوری و یا ساخت پروفایل شخصی
  • دارای امنیت تضمین شده
  • امکان استفاده از فضای ابری نا محدود برای پشتیبان گیری از اطلاعات
  • امکان چت با دوستان خود و استفاده از Voice Chat و Stickers
  • امکان ارسال انواع فایل ها با فرمت های مختلف
  • و …

برای دانلود برنامه WhatsApp کلیک کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 262

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود رایگان برنامه ایمو جدید برای اندروید نرم افزار Imo با لینک مستقیم

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه نیاز به اندروید 5 به بالا دارد

مشخصات
شرکت سازنده: imo.im

نام انگلیسی: Imo

نام فارسی: پیام رسان ایمو

نسخه برنامه: 2023.10.1031

حجم برنامه: 82MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *