پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود رمان چه تاثیری بر شخصیت افراد دارد؟

دانلود رمان چه تاثیری بر شخصیت افراد دارد؟

0
(0)

دانلود رمان یا ادبیات داستانی نه تنها بر ذهن افراد بلکه بر روی شخصیت آن ها نیز تاثیر بسزایی دارد. البته بدیهی است که منظور ما از دانلود رمان، خواندن آن است در غیر اینصورت مشخص است که صرفا دانلود هزاران رمان ایرانی، رمان معمایی، رمان عاشقانه یا رمان تاریخی بدون خواندن و تعمق در مفاهیمی که نویسنده قصد داشته به خواننده منتقل کند، تاثیری بر تغییر شخصیت افراد نخواهد داشت.

طبق پژوهش های صورت گرفته بر ادبیات داستانی می شود به این نتیجه رسید که دانلود رمان ها از جمله رمان های ایرانی، رمان های معمایی یا رمان های عاشقانه باعث افزایش قدرت همدلی بین افراد یک جامعه می شود و عصب شناسان بر این باورند که فعالیت مغز حین خواندن رمان دو چندان می شود.

در واقع می شود این گونه برداشت کرد که مغز حین خواندن رمان، همان حسی را به انسان منتقل می کند که گویی آن اتفاقات در دنیای واقعی رخ داده است. هرچقدر خواننده بتواند با حوادث و اتفاقات رمان، همزادپنداری بیشتری داشته باشد، تاثیر رمان بر او بیشتر خواهد بود.

به همین علت، نتایج تحقیقات مختلف نشان می دهد دانلود رمان ایرانی برای ایرانیان جذابیت بیشتری نسبت به رمان خارجی دارد. چون آنها حس می کنند که وقایع رمان در نزدیکی آنها اتفاق افتاده است. از طرف دیگر، روند داستان و حوادثی که در آن رخ می دهد با فرهنگ و باورهایشان همخوانی دارد بنابراین، بهتر می توانند اتفاقات رمان ایرانی را باور کنند.

البته به جز دانلود رمان ایرانی، رمان های معمایی و رمان های عاشقانه نسبت به سایز انواع رمان طرفداران بیشتری دارند.

دانلود کدام رمان های ایرانی در تغییر افکار و عقاید خواننده موثر است؟

با وجودیکه این نکته هنوز اثبات نشده که دانلود رمان نه تنها حس همدلی را حین خواندن منتقل می کنند بلکه می تواند موجب تغییر رفتار و شخصیت انسان شود، اما در تاریخ، دوره هایی وجود داشتند که خواندن رمان ها از جمله رمان های ایرانی یا رمان های معمایی توانسته اند باعث تغییر رفتارهای انسان در جامعه شوند.

به عنوان مثال کتاب تاریخ بیهقی یا تاریخ مسعودی که در دوران پادشاهی مسعود غزنوی پسر سلطان محمود غزنوی ابوالفضل بیهقی نوشته شد، آنچنان تاثیری در جامعه گذاشت که بخش زیادی از این کتاب ارزشمند به دستور سلطان مسعود از بین رفت تا بیش از این موجب تحریک و تهییج مردم نشود.

«در خدمت و خیانت روشنفکران» نوشته جلال آل احمد است را می توان کتاب تاثیر گذار دیگری دانست که منتشر شدن آن موجب تغییر عقاید و ایدئولوژی های بسیاری از روشنفکران غربزده شد

در حقیقت می توان گفت با دانلود رمان ایرانی و مطالعه آن این اجازه را پیدا خواهید کرد تا زندگی دیگران و چالش های که با آن رو به رو بودند را تجربه کنید و در واقع خود را در موقعیت آن ها می بینید. پس می توانید از تجربیات آنها استفاده کرده و مسیر درست و غلط را تشخیص بدهید.

دانلود رمان ایرانی یا رمان معمایی، موجب می شود شما از تجربیات اشخاص دیگر در زندگی آگاه شده و نتیجه رفتارها و اعمال آنها را ببینید. این تجربه بی شک حقایقی را برای شما روشن خواهد کرد که منجر به تصمیم گیری شما برای تغییرات اساسی در طرز تفکر و اندیشه های تان خواهد شد.

خواندن و دانلود رمان در ژانرهای مختلف به خصوص رمان ایرانی و رمان معمایی به شما کمک می کند که با آغوش باز ایده های جدید را بپذیرید و آن ها را در زندگی خود به کار گیرید.

در ادامه، چند رمان ایرانی تاثیر گذار که دانلود آنها از وب سایت های رمان بسیار پرطرفدار شده را معرفی می کنیم:

•        یوزپلنگانی که با من دویده‌اند

یوزپلنگانی که با من دویده اند یک رمان ایرانی شامل ده داستان کوتاه نوشته بیژن نجدی است که درباره مرگ نوشته شده اند. کیفیت و شور داستان های مجزا و در عین حال مرتبط با هم در این کتاب چنان حسی را به خواننده القا می کند که گویی یک بار خواندن آن کافی نیست.

هر داستان کوتاه در این رمان ایرانی، یک هدف خاص را دنبال می کند که می تواند بسیاری از افکار و عقاید شما را به چالش بکشد.

•        یک عاشقانه‌ی آرام

یک عاشقانه آرام همیشه جایگاه ویژه ای در بین رمان های ایرانی عاشقانه داشته و دارد. این رمان درباره گیله مرد مبارز و دختری آذری است که عاشق و دلبسته یکدیگر شده اند. این زوج برای یکنواخت نشدن عشقشان تصمیم می گیرند یک روز در هفته را به کودکان بیمار اختصاص دهند و با ملاقات آن ها سعی دارند از بطالت رها شوند

شما در پایان این داستان ورقه هایی را در اطراف خود دارید که پر شده اند از تعبیرات زیبای به کار رفته در این رمان چرا که اصطلاحات و تعبیرات زیبا و دلنشین در طول داستان گنجانده شده اند. نحوه رفتار و برخورد این زوج جوان با کودکان بیمار مطمئنا می تواند در تغییر نگرش شما نسبت به زندگی و کارهای مثبتی که می توانید برای کمک به دیگران انجام دهید تاثیر گذار باشد.

آیا دانلود رمان معمایی در تغییر شخصیت خواننده موثر است؟

قبل از دانلود رمان معمایی لازم است شناخت نسبی با این گونه رمان ها داشته باشید. از آن جا که رمان درباره داستان هایی با درجه ای از واقع گرایی هستند، رمان های معمایی را نیز می توان یک سبک از از انواع رمان دانست که می تواند با شرح اتفاقاتی که در واقعیت رخ داده در تغییر افکار و شخصیت افراد موثر باشد.

رمان معمایی ایرانی و خارجی تفاوت چندانی از لحاظ نوشتاری با هم ندارد. مهمترین اصل در نوشتن رمان معمایی، بیان داستان با سبکی مجهول و در قالب محتوایی معمایی است که سیر یک داستان را به شکل یک معمای پیچیده برای خواننده بازگو می کند.

حال سوال پیش می آید که قالب اصلی رمان های معمایی به چه صورت است که در این باره باید گفت که محوریت اکثر رمان های معمایی، تحقیق و تجسس آن هم پیرامون یک جرم است که توسط شخصی ناشناس صورت گرفته است. خواننده از ابتدای داستان به طور نامحسوس وارد ماجرایی مبهم می شود که هر پیش تر می رودشاهد بروز اتفاقات اسرارآمیزی در داستان می شود.

در اغلب رمان های معمایی، کارآگاهی در طول داستان با کمک گرفتن از این اتفاقات سعی در حل معمای حل نشده ای دارد که توسط مجرم طرح شده است.

دانلود رمان تاثیر گذار از چه منبعی امکان پذیر است؟

دانلود رمان در تمامی سبک ها باید از وب سایت هایی صورت بگیرد که شناخته شده و دارای اعتبار قابل قبولی باشند. چه قصد دانلود رمان ایرانی را داشته باشید و چه رمان خارجی، در هر صورت باید آن وب سایت معتبر بوده تا بتوانید به رمانی دسترسی داشته باشید که دارای محتوای باکیفیت باشد و قوانین درج شده برای وب سایت های دانلود رمان نیز رعایت شده باشد.

وب سایت هایی همچون رمان بوک  در ایران و یا manybooks، readprint در خارج از کشور می توانند همان گزینه های مناسب برای شما باشند تا با خیالی آسوده اقدام به دانلود انواع رمان از جمله رمان ایرانی، رمان معمایی یا رمان عاشقانه برای خود یا عزیزانتان کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *