پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود مرورگر کیوی اپلیکیشن Kiwi Browser برای اندروید

دانلود مرورگر کیوی اپلیکیشن Kiwi Browser برای اندروید

2.3
(8)

دانلود مرورگر کیوی اپلیکیشن Kiwi Browser برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Kiwi Browser عنوان یک مرورگر قدرمند و بسیار کارآمد مخصوص اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته است. این برنامه قابلیت نصب بر روی تمامی اندرویدفون ها از جمله سامسونگ، ال جی، هواوی، شیاومی، سونی و… را دارد. امروزه تمامی اموری که شما در اینترنت از جمله گردش، دانلود، بدست آوردن اطلاعات و… بوسیله مرورگر ها به انجام میپذیرد. در دوره ای که تمامی امور به حالت اینترنتی تبدیل شده اند و تمام دنیا بر پایه اینترنت در حال چرخش است، وجود یک برنامه مرورگر قدرتمند و عالی برای کسب اطلاعات و گردش در صفحات وب ها مختلف نیازی ضروری میباشد.

دانلود مرورگر کیوی

دانلود مرورگر کیوی اندروید با لینک مستقیم

برنامه Kiwi Browser به صورت خیلی ساده و با توان بالا تمامی امور شما را به انجام میرساند. از دیگر برنامه هایی که میتوان به شما معرفی کرد، دانلود برنامه Soul Browser میباشد. از جمله ویژگی های مرورگر کیوی سرور آن میباشد که سرعت بالا در جست و جو ها را به شما عزیزان هدیه میدهد. مرورگر کیوی بر پایه موتور پر قدرت کرومیوم طراحی شده که این موتوری متن باز بوده و همانگونه که در قبل هم اشاره کردیم امکان جست و جو با سرعت بالا را به کاربران ارائه میدهد. از جمله ویژگی های عالی این برنامه میتوان به قابلیت مسدود سازی تبلیغات اشاره کرد که به شما کمک میکند علاوه بر داشتن یک سرعت عالی در جسن و جو های خود از تبلیغات آزار دهنده هر وب سایتی به دور باشید. شما قادر خواهید بود هر سایتی که به آن علاقه دارید را ذخیره کنید.

دانلود مرورگر کیوی

از وژگی های عالی دانلود مرورگر کیوی میتوان به وجود قابلیتی برای در امان ماندن اطلاعات شما از دست هکر هایی که قصد دارد ارز های دیجیتالی را استخراج کنند اشاره کرد. در هر صفحه وبی که وارد میشوید قادر خواهید بود که متن آن را به 60 زبان مختلف دنیا تغییر دهید. هر وبسایت و یا صفحه ای را که به آن علاقه دارید را به صورت ساده ذخیره کرده و بعد ها بدون هیچگونه دردسری دوباره به آن صفحه سر بزنید. به طور کلی برنامه های مرورگر زیادی برای سیستم عامل اندروید وارد بازار شده اند و تعداد اندکی از آنها توانسته میان مردم جا باز کرده و جایگاه خود را حفظ کند. مرورگر کیوی از دسته برنامه های مرورگری میباشد که روز به روز کاربران بیشتری را به خود جذب کرده و محبوب تر خواهد شد.

با دانلود مرورگر کیوی یک مرورگز بسیار حرفه ای در دستگاه اندرویدیتان داشته باشید!!

دانلود مرورگر کیوی

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود Kiwi Browser به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کارایی ساده
  • فضای کاربری زیبا
  • محافظت از اطلاعات کاربران در برابر هکر های ارز دیجیتالی
  • ایجاد شده بر پایه موتور قدرتمند کرومیوم
  • سرعت و قدرت بسیار بالا
  • امکان ذخیره سازی صفحات وب
  • امکان ترجمه متون سایت های مختلف به 60 زبان مختلف
  • امکان مرور وب های مختلف در چند صفحه متفاوت
  • و…

دانلود برنامه کیوی برای اندروید رایگان و با لینک مستقیم

مرورگر کیوی از جمله بهترین مرورگر های موجود برای سیستم عامل اندروید میباشد که برای دانلود آن تنها کافی است به انتهای پست رفته و بر دکمه دانلود کلیک کند. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین و سریع ترین مرور های خود را تجربه کنید. این برنامه توانسته امتیازات خیلی خوبی را بدست آورد که این امر نشان دهنده خوب بودن برنامه میباشد. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه ProShot بهترین و حرفه ای ترین تصاویر و فیلم ها را به ثبت برسانید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود مرورگر کیوی اپلیکیشن Kiwi Browser برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید سیستم عامل 7 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: kiwibrowser.com

نام انگلیسی: Kiwi Browser - Fast & Quiet

نام فارسی: مرورگر کیوی

نسخه برنامه: 124.0.6327.1

حجم برنامه: 130MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *