دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد اپلیکیشن شاد

دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد اپلیکیشن شاد

3.4
(81)

دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد اپلیکیشن شاد درسی دانش اموز. با شروع کرونا به دلیل حفظ فاصله ایمنی تمامی مدارس و دانشگاه های کشور تعطیل شد در همین راستا وزارت اموزش و پرورش با همکاری وزارت ارتباطات در مدت کوتاهی سعی در طراحی برنامه ای به نام اپلیکیشن شاد کرد تا دانش اموزان در سراسر کشور در نرم افزاری یکسان امکان برگذاری کلاس های خود را به صورت انلاین داشته باشند. در این پست توضیحات مربوط به دانلود برنامه شاد برای اندروید و ایفون و کامپیوتر اموزش و پرورش نیز به صورت کامل داده تقدیم شما کاربران عزیز شده است.

در ابتدای طراحی، دانلود برنامه شاد برای اندروید تنها در دسترس بود که ان هم به وسیله پیام رسان هایی مانند آی گپ٬ گپ٬ سروش٬ بله و یا روبیکا امکان پذیر بود و نرم افزار شاد به تنهایی دارای یک شبکه اجتماعی و مجزا نبود تا زمانی که اپلیکیشن Shad به صورت جداگانه و مجزا برای گوشی های اندروید ارائه شد.

دانلود برنامه شاد 2

دانلود نرم افزار شاد اموزش و پرورش برای کامپیوتر دانلود و نصب برنامه شاد

در سراسر دنیا زمانی که نرم افزار و اپلیکیشنی در گوشی های موبایل محبوب می شود، ان برنامه را برای کامپیوتر نیز ارائه می کنند. در حال حاضر دانلود نرم افزار شاد برای کامپیوتر با لینک مستقیم در دسترس نیست اما بر اساس اطلاعیه ها به احتمال زیاد این برنامه به زودی برای استفاده معلمان و دانش اموزان طراحی و اماده خواهد شد. اما چاره کار برای کسانی که به گوشی موبایل برای استفاده از برنامه شاد ندارند چیست؟

نگران نباشید در این بین اموزش و پرورش برای رفع فعلی مشکل عدم امکان دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر، نسخه تحت وب این برنامه را برای کاربران ارائه کرده است و شما دانش اموزان و معلمان می توانید با مراجعه به انتهای این متن، وارد لینک شاد برای کامپیوتر اما به صورت تحت وب شوید، اما تیم ایزی پی سی به شما این اطمینان را می دهد در زمان ارائه دانلود شاد برای ویندوز و یا همان کامپیوتر، در همین پست امکان دانلود این برنامه را برای کامپیوتر با لینک مستقیم برای شما کاربران عزیز فراهم خواهیم کرد.

با دانلود برنامه شاد کودکانتان را به سمت بهبود تحصیلیشان راهنمایی کنید!!

نصب برنامه شاد اموزش و پرورش معلمان مدیران دانش اموزان

اپلیکیشن شاد دانش اموز و معلم

پلتفرم شاد، نرم افزاری است که بعد از پایان کرونا نیز از ان استفاده خواهد شد و بستری را برای اموزش مجازی چه در شرایط عادی و چه در شرایط بحرانی مانند الان برای کاربران فراهم خواهد کرد. از اولین زمانی که برنامه شاد برای موبایل ارائه شد،‌ این برنامه دستخوش تغییرات زیادی شده است که شامل احراز هویت، نحوه کار کردن با برنامه شاد، محیط کاربری این برنامه، نیاز برنامه به پیام رسان های موازی، طراحی کاملا مجزا این اپلیکیشن و … می باشد. در حال حاضر سایت ایزی پی سی به شما کاربران عزیز که ایندگان و اینده سازان این کشور می باشید، اخرین نسخه این اپلیکیشن به همراه اخرین توضیحات در رابطه با دانلود برنامه شاد برای ایفون، دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر و دانلود برنامه شاد برای اندروید را ارائه کرده است.

دانلود برنامه شاد

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید

برای استفاده از این برنامه ابتدا لازم است تا دانلود نرم افزار شاد برای اندروید را انجام دهید و بر روی گوشی خود ان را نصب کنید. سپس مانند عکس هایی که در پایین برای شما قرار گرفته شده است، وارد برنامه شاد شوید و شماره موبایل خود را وارد کنید و کمی صبر کنید تا کد تایید برای شما ارسال شوید. بعد از وارد کردن کد تایید در این برنامه شما باید نام و نام خانوادگی خود را در دانلود نرم افزار شاد وارد کنید و بعد از انتخاب تایید شما نیاز به انتخاب یک عکس برای وروفایل خودتان می باشید. بعد از تکمیل اطلاعات کامل خودتان در این برنامه اموزشی اموزش و پرورش شما می توانید وارد کلاس درس خود شوید و در کنار دیگر دوستان تان در کلاس درس تا، همانند گذشته از معلم خود برای یادگیری استفاده کنید.

مرحله اول نصب برنامه شاد

 

مرحله دوم آموزش فعال سازی برنامه شاد

دانلود نرم افزار شاد اموزش و پرورش برای ایفون

بسیاری از دانش اموزان و خانواده ی انها از گوشی های ایفون و با سیستم عامل ios استفاده می کنند و برای دسترسی به اپلیکیشن شاد نیاز به دانلود شاد برای ios دارند، اما متاسفانه نسخه ایفون این برنامه نیز درست مشابه دانلود شاد برای ویندوز در حال حاضر در دسترس نمی باشد و باید برای اماده سازی و ارائه ان به معلمان و دانش اموزان عزیز صبر کنیم اما باز هم جای نگرانی نیست چرا که کاربران گوشی های ایفون نیز درست مانند کاربران کامپیوتر می توانند با ورود به نسخه تحت وب برنامه شاد از این اپلیکیشن استفاده کنند. این کار درست مانند نصب و دانلود برنامه شاد بر روی ایفون می باشد و هیچ تفاوتی با ان ندارد فقط شما برای ورود به کلاس درس باید از مرور گر خود استفاده کنید.

دانلود برنامه شاد مدارس

پیشنهاد می شود برای این کار از دانلود گوگل کروم برای موبایل خود استفاده کنید.

برای دانلود برنامه الفبا برای اندروید ٬ ایفون و کامپیوتر نرم افزار اموزشی کلیک کنید.

در اولین روز ارائه شاد برای ایفون، لینک دانلود ان در سایت ایزی پی سی قرار خواهد گرفت.

همچنین در فیلم کوتاهی که پایین تر از این صفحه قرار دارد آموزش گام به گام نصب برنامه شاد اموزش و پرورش آمده شده است.

برای نصب اخرین نسخه رسمی برنامه شاد اموزش پرورش به صورت کاملا رایگان با لینک مستقیم به انتهای همین مطلب مراجعه نمایید.

دانلود و نصب اخرین نسخه برنامه شاد دانلود و نصب اخرین ورژن اپلیکیشن شاد

با توجه به باز شدن مدارس و تلفیق اموزش مجازی و حضوری و همچنین ادامه اموزش به صورت مجازی در مناطق قرمز کرونایی و اعلامیه وزارت اموزش و پرورش مبنی لزوم استفاده و دانلود نرم افزار شاد؛ شما عزیزان می توانید اخرین نسخه رسمی اپلیکیشن شاد را در انتهای همین مطلب با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید. نصب برنامه شاد برای تمامی سیستم عامل ها از جمله ویندوز، کامپیوتر، موبایل ها و تبلت های اندروید، IOS، و تمامی ایفون ها قرار داده شده است و شما می توانید ان ها را دریافت کرده و نصب اپلیکیشن شاد را انجام دهید. استفاده از نرم افزار شاد اموزش و پرورش نیاز به هیچ گونه تخصص و تجربه ای نمی خواهد و تمامی معلمان و دانش اموزان در سراسر کشور به راحتی میتوانند از ان استفاده کنند.

شما با دانلود برنامه شاد از وب سایت ایزی پی سی به آخرین نسخه این برنامه دسترسی خواهید داشت.

دانلود و نصب برنامه شاد دانلود و نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد دانش اموز

ویژگی های و امکانات نصب برنامه شاد درسی اموزش و پرورش

  • ارایه اخرین نسخه رسمی ارایه شده شاد به صورت کاملا رایگان
  • فضای جذاب برای فراگیری درسی و رابط کاربری اسان مناسب استفاده برای همگان
  • نرم افزار شاد برای همه دانش اموزان و معلمان
  • امکان نصب شاد برای تمامی سیستم عامل ها اعم از کامپیوتر، موبایل و تبلت اندروید، ایفون و…
  • حجم کم و اجرای اسان و بدون ایراد بر روی تمامی دستگاه ها
  • نسخه تست تست شده و با اجرای کاملا صحیح
  • قابلیت استفاده برای تمامی مقاطع تحصیلی
  • و…

دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد اپلیکیشن شاد

دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد اپلیکیشن شاد

نرم افزار شاد درسی اموز و پرورش که اخرین نسخه رسمی ارایه شده ان از سوی اموزش و پرورش را در ادامه همین مطلب می توانید برای هر نوع سیسم عاملی که دستگاه خود دارد نصب نمایید. اپ شاد درسی برای اموزش مقاطع مختلف تحصیلی مدارس، به صورت انلاین در نظر گرفته شده است که شما عزازان به راحتی با نصب ان می توانید به شبکه شاد درسی متصل شوید. این برنامه مناسب برای استفاده ی همه ی دانش اموزان و معلمان در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از دبستان ،راهنمایی و دبیرستان (متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم) می باشد. کافی است است به انتهای همین مطلب مراجعه کنید و یا بر روی دکمه سبز رنگ دانلود با لینک مستقیم در پایین صفحه نمایشگرتان کلیک کنید.

دانلود برنامه شاد 2 آموزش و پرورش نصب اپلیکیشن شاد 2

دانلود برنامه شاد 2 آموزش و پرورش

به تازگی آخرین نسخه اپلیکیشن شاد یعنی اپلیکیشن شاد 2 برای سال تحصیلی 1400 – 1399 عرضه شده است. امروز ما قصد داریم تا دانلود برنامه شاد 2 آموزش و پرورش را با لینک مستقیم و برای تمامی سیستم عامل ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دانلود برنامه شاد 2 اخرین نسخه رسمی اپلیکیشن شاد اموزش و پرورش است. شما با نصب اپلیکیشن شاد 2 قادر هستید به تمامی محتوا های آموزشی برای تمامی مقاطع تحصیلی مدارس با توجه به پایه خود دسترسی داشته باشید همچنین دانلود نرم افزار شاد 2 که در آخر همین مطلب قرار گرفته است هم برای استفاده ی معلمان عزیز م باشد و هم کلیه دانش اموزان مدارس. کافی است با توجه به سیستم عامل خود بر روی یکی از لینک های دانلود در ادامه مطلب کلیک نمایید.

ویدیو های مرتبط

در فیلم کوتاه زیر آموزش گام به گام احراز هویت و ثبت نام در برنامه شاد آورده شده است.
       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 81

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

در صورتی که برای دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر و ایفون مشکل دارید، تنها کافی است که از نسخه تحت وب این برنامه استفاده کنید.

مشخصات
شرکت سازنده: medu.ir

نام انگلیسی: Shad

نام فارسی: نرم افزار شاد آموزش و پرورش

نسخه برنامه: 3.5.4

حجم برنامه: 77MB

157 پاسخ به “دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد اپلیکیشن شاد”

  1. ستایش گفت:

    سلام
    خیلی راحت تونستم برنامه اجتماعی شاد را نصب کنم
    ممنونم از این سایت

  2. علی اصغرشاهینی شاهرود گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشیدخداقوت به شما عزیزان .ممنونم بسیار عالیه

  3. آنیسا همتی گفت:

    خیلی عالی وخوب هست وممنون ازهمه کارگزاران محترم

  4. محمدرضا خودکاری گفت:

    خوب

  5. محمد سیفی گفت:

    موافق هستم خیلی خوب و جالبه اگه واقعا این طور باشه

  6. ستایش. صالحی گفت:

    این برنامه. خوب است

  7. زهرا جوان گفت:

    خوب

  8. hasti گفت:

    سلام خیلی برنامه مفید هست

  9. مصطفی گفت:

    جناب مدیر سایت لطفاً جواب همه رو بده بیشعور بازی در نیار!وقتی یکی می پرسه که اتباع چجوری وارد بشن لطفاً جواب بده یا بگو میشه طریقه شو بگو یا بگو نمیشه و اطلاعی ندارم، این کارت خیلی زشته که هیچ جواب بهشون نمیدی! لطفاً این کارو نکن همه ما انسانیم هیچ چیزی از همدیگه بیشتر و کمتر نداریم یادت باشه!حالا چه ایرانی چه افغانستانی و چه هر جای دیگه!همه مون آدمیم!

    • ایزی پی سی گفت:

      مصطفی عزیز ، ما صرفا یک منتشر کننده برای این برنامه هستیم و مسئول اون نیستیم. نکته دیگه اینکه حجم کامنت ها بسیار بسیار بالاست. متاسفانه خیلی از افراد به مشکل خوردن بابت این نرم افزار و ما واقعا فرصت نمیکنیم که همه کامنت ها رو جواب بدیم. روزی (بدون هیچ گونه گلچین کردنی) حدود ۳۰ کامنت رو جواب می دیم. ولی خوب اگر شما رو رنجوندیم از طرف تیم ایزی پی سی بسیار از شما عذر میخوام. نکته دیگه ای که هست در متن ذکر شده که برای سوال هاتون به فروم ایزی پی سی مراجعه کنین تا زودتر راهنمایی بشین. در اخر اینکه هنوز اموزش و پرورش اطلاعی در رابطه با شما عزیزان نداده که ما در اختیارتون بذاریم. و فقط میتونم بهتون یه شماره تماس بدم بابت پشتیبانی این نرم افزار که ازشون سوال کنین: 02143081 . باز هم اگر بابت ناراحتیتون شدیم عذر خواهی میکنم

  10. آرمیتا پاشاپور نبیل گفت:

    باسلام ما پیام رسان آی گپ رو نصب کرده بودیم ولی معلم عزیزمون گفتند پیام رسان شاد رو نصب کنین

  11. ماجد گفت:

    عالی است

  12. اسما رحیمی گفت:

    طریقه ی نصب کلینیک اپلیکیشن شاد دانش‌آموزان ابتدا یی

  13. النا شفایی گفت:

    من میخواهم ای نصب بشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *