پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode برنامه طراحی و ساخت بارکد

دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode برنامه طراحی و ساخت بارکد

0
(0)

دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode برنامه طراحی و ساخت بارکد به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Appsforlife Barcode عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور ساخت بارکد ها با سلایق افراد مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. دانلود نرم افزار معرفی شده این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که به سادگی ویرایش های مورد نظر خود را به روی بارکد ها پیاده کرده و در واقع تمامی نیاز های خود را برطرف کنند. برنامه Appsforlife Barcode قدرتی عالی در زمینه ساخت بارکد های شخصی شده را دارا میباشد، به این صورت که شما میتوانید تمامی نیاز های خود را در این زمینه برطرف کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode

دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه طراحی و ساخت بارکد میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه InPixio Photo Maximizer Pro که یک نرم افزار افزایش سایز تصاویر میباشد، اشاره کرد. تمامی قسمت های ساخت بارکد توسط نرم افزار Appsforlife Barcode اعم از فونت، عرض نوار، رنگ ها و… قابل شخصی سازی میباشند. کاربران میتوانند که تمامی نیاز های خود را در زمینه گرافیکی نیز برطرف کرده و نهایت استفاده را ببرند. برنامه Appsforlife Barcode از رابط کاربری ساده ای نیز برخوردار میباشد و کاربران برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهد داشت. کاربران میتوانند که از تمامی نماد گذاری های بارکدی اصلی به صورت حرفه ای استفاده کنند.

دانلود برنامه طراحی و ساخت بارکد برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode برنامه طراحی و ساخت بارکد از فرمت های متفاوتی مانند UPC A و UPC E و ISBN 13 و EAN 13 و EAN 8 و CODE 39 و CODE 93 و CODE 128 و GS1 128 و Codabar و I2/5 و ITF 14 و PHARMA و PDF 417 و Databar و Aztec و Data Matrix and QR codes پشتیبانی میکند. نرم افزار Appsforlife Barcode به جای افزودن پلاگین به Illustrator این امکان را به آنها میدهد که تنها با کشیدن و رها کردن  به فعالیت های خود بپردازند. تنها کافی است که پس از شکل گرفتن بارکد آن را به داخل Illustrator کشیده و سپس به روی گزینه Embed کلیک کنید. بارکد های بدست آمده به صورت وکتور و با حداکثر کیفیت ذخیره سازی خواهند شد.

در آخر نیز امیدوراریم که پس از دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Appsforlife Barcode برنامه طراحی و ساخت بارکد

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل Barcode.reg را اجرا کنید و روی دکمه Yes کلیک کنید
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: appsforlife.com

نام انگلیسی: Appsforlife Barcode

نام فارسی: طراحی و ساخت انواع بارکد

نسخه برنامه: 2.0.5

حجم برنامه: 29MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *