پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار DesktopOK برنامه بازیابی موقعیت آیکن ها در دسکتاپ

دانلود نرم افزار DesktopOK برنامه بازیابی موقعیت آیکن ها در دسکتاپ

0
(0)

دانلود نرم افزار DesktopOK برنامه بازیابی موقعیت آیکن ها در دسکتاپ به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. DesktopOK عنوان یک نرم افزار عالی و کارآمد به منظور ذخیره و بازیابی موقعیت آیکون هایی میباشد که به صورت های متفاوت جا به جا شده اند. بسیاری از افراد وقت و مدت زیادی را برای ترتیب دادن به فضای دسکتاپ کامپیوتر خود پشت سر میگذارند. ممکن است بنا به دلایل متفاوتی سیستم زمینه دسکتاپ شما به هم بریزد و یا بی نظمی برایش رخ بدهد. به همین سبب نرم افزار هایی مانند DesktopOK وارد عرصه خواهند شد. با استفاده از دانلود برنامه معرفی شده شما به راحتی قادر خواهید بود که ترتیب همیشگی و یا تازه دسکتاپ خود را در اختیار داشته باشید.

دانلود نرم افزار DesktopOK

دانلود نرم افزار DesktopOK برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه ذخیره و بازیابی موقعیت آیکن ها در دسکتاپ به راحتی میتواند شما را در حفظ ترتیب و چیدمان منظم زمینه یاری کرده و بهترین نتیجه را به شما تحویل دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه MacX DVD Ripper Pro که یک نرم افزار مبدل DVD برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار DesktopOK از کارایی ساده و حجم خیلی خوبی برخوردار بوده به صورتی که شما برای استفاده از آن نیاز به پرداخت حجم زیادی نخواهید داشت. با استفاده از برنامه DesktopOK شما میتوانید ترتیب صفحه نمایش کامپیوتر خود را ذخیره کرده و هر زمان و به هر دلیلی نیاز به آن داشتید، به سادگی ترتیب مورد نظر را در اختیار داشته باشید. دانلود برنامه معرفی شده نیاز به نصب نداشته و برای استفاده از آن میتوانید که آن را بر روی یک حافظه قابل حمل ذخیره کنید.

دانلود نرم افزار DesktopOK

دانلود برنامه ذخیره و بازیابی موقعیت آیکن ها در دسکتاپ به صورت رایگان

دانلود نرم افزار DesktopOK نسب به کارایی که خواهد داشت از حجم خیلی خوبی برخوردار بوده و شما میتوانید که دانلود نرم افزار معرفی شده را با سرعت بالا از طریق سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی انجام دهد. برنامه بازیابی موقعیت آیکون ها در دسکتاپ در دو نسخه 32 و 64 بیتی عرضه شده است. به این سبب دیگر نیاز به نگرانی برای افراد متفاوت نخواهد بود.

 

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه معرفی شده و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار DesktopOK برنامه بازیابی موقعیت آیکن ها در دسکتاپ

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • Windows 10
  • Windows 8.1
  • Windows 8
  • Windows 7
  • Server 2000-2016
  • XP
  • Vista

مشخصات
شرکت سازنده: softwareok.com

نام انگلیسی: DesktopOK

نام فارسی: ذخیره و بازیابی موقعیت آیکون ها در دسکتاپ

نسخه برنامه: 9.23

حجم برنامه: 560 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *