پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار doPDF برنامه تبدیل فایل Word به PDF

دانلود نرم افزار doPDF برنامه تبدیل فایل Word به PDF

1
(1)

دانلود نرم افزار doPDF برنامه تبدیل فایل Word به PDF به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. doPDF عنوان یک نرم افزار عالی به منظور تبدیل فایل های مایکروسافت WORD به PDF مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که نرم افزار های متفاوتی را از سیستم عامل مختلف در اختیار کاربران خود قرار دهد. به این صورت شما در یک وبسایت توانایی دانلود نرم افزار های سیستم عامل های متفاوت را دارا میباشید. نرم افزار doPDF نیز از جمله برنامه های عالی برای افرادی میباشد که نیاز به تبدیل فایل های WORD به پی دی اف دارند. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود نرم افزار doPDF

دانلود نرم افزار doPDF برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه تبدیل فایل Word به PDF میتواند از جمله نرم افزار های کاربردی برای افرادی که نیاز به روزمه هایی به صورت پی دی اف دارند باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه PDF Annotator که یک نرم افزار قوی برای ویرایش فایل های پی دی اف میباشد، اشاره کرد. نرم افزار doPDF از کارایی ساده ای برخوردار بوده و در واقع با نصب آن شما میتوانید به ویژگی های متفاوتی دست یافته و به راحتی از آنها استفاده کنید. برنامه doPDF به راحتی فایل های Word را به PDF تبدیل خواهد کرد. پس از دانلود برنامه معرفی شده و نصب آن یک گزینه doPDF در منوی Print ظاهر خواهد شد که با استفاده از آن به راحتی قادر خواهید بود که فایل های مورد نظر خود را به صورت PDF ذخیره کنید.

دانلود نرم افزار doPDF ویژگی های خیلی خوبی را در اختیار کاربران قرار میدهد که از آنها میتوان به یک Toolbar نیز به نرم افزار Word اضافه خواهد شد که دارای دکمه ای به نام Save as PDF میباشد. تمامی ویژگی ها و ابزار های مورد نیاز شما برای داشتن یک نرم افزار عالی تبدیل فایل WORD به PDF در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود doPDF و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار doPDF برنامه تبدیل فایل Word به PDF

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: dopdf.com

نام انگلیسی: doPDF

نام فارسی: تبدیل فایل Word به PDF

نسخه برنامه: 11.0

حجم برنامه: 62MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *