پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Expresii برنامه نقاشی آبرنگ دیجیتالی

دانلود نرم افزار Expresii برنامه نقاشی آبرنگ دیجیتالی

1
(1)

دانلود نرم افزار Expresii برنامه نقاشی آبرنگ دیجیتالی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Expresii عنوان یک نرم افزار عالی و فوق العاده به منظور کشیدن نقاشی های آبرنگ دیجیتالی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. وقت آن شده است که آستین های خود را بالا زده و نقاشی هایی عالی را به ثبت برسانید. نرم افزار های طراحی و نقاشی را میتوان از جمله بهترین ابزار ها دانست که کاربران با استفاده از آنها میتوانند زیبایی های مورد نظر خود را خلق کنند. برنامه Expresii از دینامیک سیالات به منظور شبیه سازی آبرنگ و دیگر رسانه های طبیعی استفاده میکند. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود نرم افزار Expresii

دانلود نرم افزار Expresii برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه نقاشی آبرنگ دیجیتالی میتواند از جمله بهترین ابزار ها باشد که کاربران میتوانند با استفاده از آن بهترین آثار را خلق کنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Corel Painter Essentials که یک نرم افزار ساخت نقاشی طبیعی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Expresii دارای قابلیت نقاشی آبرنگ با استفاده از شتاب دهنده GPU، شبیه سازی طبیعی قلم موو قابلیت بزرگنمایی عمیق میباشد. برنامه Expresii به منظور ارائه قابلیت نقاشی با سبک سنتی شرقی طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از دانلود نرم افزار معرفی شده این امکان برای کاربران فراهم شده است که از افکت های زیبای شرقی در فایل های مورد نظر خود استفاده کنند. در واقع بهترین ابزار ها و ویژگی ها در اختیار کاربران قرار میگیرد که بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

دانلود برنامه نقاشی آبرنک دیجیتالی برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار Expresii برنامه نقاشی آبرنگ دیجیتالی امکان ایجاد تصاویر با رزولوشن 12K را برای کاربران فراهم میکند که با استفاده از شتاب دهندهی GPU امکان تسهیل در بزرگنمایی و نمایش تصاویر برای کاربران فراهم شده است. از دیگر ویژگی های عالی دانلود نرم افزار معرفی شده میتوان به امکان استفاده از قلم و وردی لمسی اشاره کرد به این صورت که اگر کاربر دارای صفحه هایی با قابلیت لمس به صورت تاچ باشند، کاربر با استفاده از صفحه مجازی میتواند که جریان جوهر را کنترل کند. پشتیبانی نرم افزار از Expresii خروجی ها با فرمت های PNG یا PSD از دیگر ویژگی های دانلود نرم افزار معرفی شده میباشد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار Expresii نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Expresii برنامه نقاشی آبرنگ دیجیتالی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل و پوشه موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل و پوشه قبلی کنید.
  • پوشه Expresii را در مسیر C:\Users\username\AppData\Local کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: expresii.com

نام انگلیسی: Expresii

نام فارسی: نقاشی آبرنگ دیجیتالی

نسخه برنامه: 2021.02.22

حجم برنامه: 41MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *