پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار FreeFileSync همگام سازی فایل های و پوشه ها

دانلود نرم افزار FreeFileSync همگام سازی فایل های و پوشه ها

0
(0)

دانلود نرم افزار FreeFileSync همگام سازی فایل های و پوشه ها به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. FreeFileSync عنوان یک نرم افزار عالی به منظور مقایسه و نیز همگام سازی فایل ها و پوشه های موجود و مورد نظر کاربر، مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در واقع سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که در زمینه های متفاوت بهترین نرم افزار ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به همین سبب بهترین ها در زمینه های متفاوت را به شما معرفی کرده ایم. نرم افزار FreeFileSync نیز از جمله بهترین نرم افزار ها برای کاربران ویندوزی میباشد که با استفاده از آن به راحتی میتوانند که فایل های مورد نظر خود را همگام سازی کنند.

دانلود نرم افزار FreeFileSync

دانلود نرم افزار FreeFileSync برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه همگام سازی فایل ها و پوشه ها برای سیستم عامل ویندوز میتواند بسیار کار آمد باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه UltraViewer که یک نرم افزار کنترل رایانه از راه دور برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار FreeFileSync دارای رابط کاربری زیبا، عالی و نیز روانی میباشد که در استفاده از آن کاربران به هیچگونه مشکلی برنخواهند خورد. با استفاده از برنامه FreeFileSync به راحتی فایل های مورد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کرده و یا آنها را همگام سازی کنید. کاربران قادر خواهند بود که فایل های مورد نظر خود را هم از طریق درگ و دراپ کردن و هم از طریق بروزر فایل ها به لیست خود اضافه کنند. این امر نیز بسیار ساده اتفاق خواهد افتاد و شما برای شروع مقایسه تنها کافی است که یک دکمه را کلیک کنید.

دانلود نرم افزار FreeFileSync

دانلود برنامه همگام سازی فایل ها و پوشه ها برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار FreeFileSync همگام سازی فایل ها و پوشه ها برای کامپیوتر میتواند ابزاری کارآمد به حساب آید. از دیگر ویژگی های برنامه FreeFileSync میتوان به امکان مقایسه فایل ها از طریق سه روش متفاوت اشاره کرد. به این صورت که شما میتوانید که فایل ها را براساس زمان، سایز و یا محتویات پوشه ها با یکدیگر مقایسه کنید. تمامی ویژگی های مورد نیاز کاربران در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار FreeFileSync نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار FreeFileSync همگام سازی فایل های و پوشه ها

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: freefilesync.org

نام انگلیسی: FreeFileSync

نام فارسی: همگام سازی فایل ها

نسخه برنامه: 11.14

حجم برنامه: 17MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *