پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار HoneyView ویرایش و مشاهده عکس برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار HoneyView ویرایش و مشاهده عکس برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود نرم افزار HoneyView ویرایش و مشاهده عکس برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. HoneyView عنوان یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی به منظور ویرایش و مدیریت فایل های تصویری برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. دانلود نرم افزار معرفی شده امکان مشاهده تصاویر با سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن را برای کاربران فراهم میسازد. برنامه HoneyView کمترین مصرف ممکنه را از RAM و CPU را دارد. به این صورت که شما میتوانید بهترین رفتار ها را در استفاده از دانلود برنامه معرفی شده در اختیار داشته و کمترین مصرف سخت افزاری را نیز در اختیار داشته باشید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود نرم افزار HoneyView

دانلود نرم افزار HoneyView برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه ویرایش و مشاهده عکس برای کامپیوتر از قدرت خیلی خوبی برخوردار میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Zortam Mp3 Media Studio Pro که یک نرم افزار مدیریت فایل MP3 میباشد، اشاره کرد. نرم افزار HoneyView امکان مشاهده تصاویر در فایل های فشرده متفاوت با فرمت های ZIP، RAR و 7z را بدون خارج کردن از حالت فشرده را برای کاربران فراهم میسازد. از جمله ویژگی های برنامه HoneyView میتوان به امکان نمایش اسلاید برای نشان دادن چندین عکس در یک فاصله زمانی مشخص و تبدیل فرمت عکس ها به دیگر فرمت ها اشاره کرد. اگر تصویری دارای GPS باشد دانلود نرم افزار معرفی شده امکان مشاهده مکان مورد نظر را در Google Maps و ذخیره آنها را برای کاربران فراهم میسازد.

دانلود برنامه ویرایش و مشاهده عکس برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار HoneyView ویرایش و مشاهده عکس برای کامپیوتر امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران فراهم میسازد که از چمله آنها میتوان به امکان چرخاندن تصاویر، تغییر سایز تصاویر، انتخاب تصاویر برای پس زمینه، حذف و یا چاپ تصاویر، اصلاح سطوح گاما و… اشاره کرد. از دیگر ویژگی هایی که برنامه HoneyView در اختیار کاربران قرار میدهد میتوان به امکان نمایش و یا پنهان سازی اطلاعات مانند اندازه، تاریخ، زمان، نام، آخرین تغییرات، رزولوشن و.. اشاره کرد. در واقع ابزار های متفاوتی در اختیار کاربران قرار میگیرد که بتوانند به صورت حرفه ای به ویرایش و مشاهده تصاویر مورد نظر خود بپردازند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار HoneyView نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار HoneyView ویرایش و مشاهده عکس برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8.1 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: HoneyView

نام فارسی: ویرایش و مشاهده عکس

نسخه برنامه: 5.36

حجم برنامه: 10MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *