پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Light Alloy پخش کننده فیلم و موسیقی

دانلود نرم افزار Light Alloy پخش کننده فیلم و موسیقی

0
(0)

دانلود نرم افزار Light Alloy پخش کننده فیلم و موسیقی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Light Alloy عنوان یک نرم افزار قدرتمند، عالی و کارآمد به منظور پخش انواع متفاوت فایل های صوتی و تصویری مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های متفاوتی وجود دارند که هریک از آنها یکی از فرمت ها را پشتیبانی میکنند. به همین منظور وجود یک نرم افزار قدرتمند که تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی کرده و نیاز های کاربران را برطرف کند میتواند بسیار عالی باشد. برنامه Light Alloy نیز از جمله دیگر برنامه هایی میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه پست با ما همراه باشید.

دانلود نرم افزار AVISynth

دانلود نرم افزار Light Alloy برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه پخش کننده فیلم و موسیقی میتواند یکی از بهترین ابزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Renoise که یک نرم افزار ساخت آهنگ به صورت حرفه ای برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Light Alloy به دلیل برخورداری از رابط کاربری ساده کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده است. برنامه Light Alloy از سرعت بالایی برخوردار بوده و کاربران میتوانند که با سرعت بالا به پردازش فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود بپردازند. دانلود نرم افزار معرفی شده از ویژگی های متفاوتی برخوردار بوده که از جمله آنها میتوان به امکان Screenshot گرفتن از ویدیو ها، برخورداری از فیلتر های AVISynth، برخورداری از پوسته های متفاوت و… اشاره کرد.

دانلود برنامه پخش کننده فیلم و موسیقی برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار Light Alloy برنامه پخش کننده فیلم و موسیقی ویژگی ها و ابزار های عالی برخوردار میباشد که از جمله آنها میتوان به برخورداری از Playlist حرفه ای دارای بوکمارک، کنترل ویدیو ها از نظر تنظیم صدا، امکان کنترل تصویر و رنگ ها، پشتیبانی از ویژگی Drag & Drop، پشتیبانی از زیرنویس های SUB, SRT, SSA، امکان اجرا فایل های AVI، برخورداری از فایل های AVI نیمه دانلود شده و… اشاره کرد. به دانلود نرم افزار معرفی شده پرداخته و بهترین استفاده را داشته باشید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار Light Alloy نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Light Alloy پخش کننده فیلم و موسیقی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: Light Alloy

نام فارسی: پخش فیلم و موسیقی

نسخه برنامه: 4.11.2-3340

حجم برنامه: 17MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *