پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار MacroDroid برنامه انجام خودکار وظایف در اندروید

دانلود نرم افزار MacroDroid برنامه انجام خودکار وظایف در اندروید

5
(1)

دانلود نرم افزار MacroDroid برنامه انجام خودکار وظایف در اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. MacroDroid عنوان یک نرم افزار قدرتمند و نیز کاربردی به منظور مشخص کردن دستورات لازمه به منظور انجام آنها به صورت خودکار برای سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دانلود نرم افزار MacroDroid

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن نرم افزار هایی که کار را برای افراد راحت میکند، برنامه هایی معرفی شدند که میتوانند بهترین نرم افزار ها برای استفاده کاربران باشند. نرم افزار MacroDroid نیز از جمله برنامه هایی میباشد که کار را برای کاربران اندرویدی بسیار راحت کرده و به نوعی آنها را بی نیاز از انجام اعمال بیهوده میکند. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

شما با دانلود نرم افزار MacroDroid می توانید وضایف مهمی را به برنامه تحمیل کنید.

دانلود نرم افزار MacroDroid

دانلود نرم افزار MacroDroid برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه انجام خودکار وظایف در اندروید میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها برای انجام اعمال متفاوت بدون نیاز به طی کردن مراحل زیاد باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Core Temp که یک نرم افزار نرم افزار نمایش دمای هسته های پردازنده برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار MacroDroid این امکان را به کاربران میدهد که وظایف را به صورت خودکار در آورده و راه انداز ها را به صورتی تنظیم کنند که تلفن همراه دستورات خاصی را انجام دهد. به منظور انجام این روند نیازی به روت کردن تلفن همراه وجود نخواهد داشت. کاربران میتوانند که به تعداد دلخواه خود ماکرو ها را ایجاد کنند. برنامه این امکان را میدهد که کاربران ماکرو ها را برای انجام امور متفاوت مانند شماره گیری، برنامه ها و نرم افزار های پیام رسان تنظیم کنند.

با دانلود نرم افزار MacroDroid به اعمال متفاوت بدون نیاز به طی کردن مراحل زیادی در تلفن همراهتان بپردازید!!!

دانلود نرم افزار MacroDroid

دانلود برنامه انجام خودکار وظایف در اندروید به صورت رایگان

دانلود نرم افزار MacroDroid برنامه انجام خودکار وظایف در اندروید میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها برای سیستم عامل اندروید باشد. کاربران با استفاده از دانلود برنامه قادر خواهند بود که محدودیت های متفاوتی مانند زمان و یا روز هفته را ایجاد کنند. از جمله دیگر امکانات میتوان به امکان ایجاد ویژگی هایی مانند اینکه اگر باتری تلفن همراه شما به درصد خاصی رسید پیامی برای شما ارسال شود و یا میتوانید که برچسب هایی مانند NFC، بلوتوث و دکمه های کم و زیاد کردن صدا را برای انجام کار ها به صورت خودکار تنظیم کنید. دانلود نرم افزار معرفی شده با انواع متفاوت الگو های پیش فرض که میتوانید برای ایجاد ماکرو ها از آنها استفاده کنید برنامه ریزی شده است.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار MacroDroid نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار MacroDroid برنامه انجام خودکار وظایف در اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: macrodroid.com

نام انگلیسی: MacroDroid

نام فارسی: انجام خودکار وظایف در اندروید

نسخه برنامه: 5.31.7

حجم برنامه: 37MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *