پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Movavi Picverse برنامه ویرایش و اصلاح عکس

دانلود نرم افزار Movavi Picverse برنامه ویرایش و اصلاح عکس

0
(0)

دانلود نرم افزار Movavi Picverse برنامه ویرایش و اصلاح عکس برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Movavi Picverse عنوان یک نرم افزار قدرتمند حرفه ای ویرایش عکس برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه Movavi Picverse امکان ویرایش های عالی را برای کاربران فراهم ساخته است که بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند. از جمله ویژگی های عالی دانلود نرم افزار معرفی شده میتوان به امکان ویرایش تصاویر در کمترین زمان ممکنه اشاره کرد. در واقع برنامه معرفی شده از رابط کاربری عالی برخورداری میباشد که کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکنه به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود نرم افزار Movavi Picverse

دانلود نرم افزار Movavi Picverse

دانلود نرم افزار Movavi Picverse برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه ویرایش و اصلاح عکس میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Alternate Pic View که یک نرم افزار مدیریت تصاویر برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Movavi Picverse میتواند این امکان را برای کاربران فراهم کند که با استفاده از هوش مصنوعی که در اختیار کاربران قرار میدهد بتوانند ظرف چند ثانیه رنگ ها و کنتراست تصاویر را تغییر دهند. برنامه Movavi Picverse این امکان را برای کاربران فراهم میسازد که عکس های قدیمی خود را ویرایش کرده و لکه ها، خراش ها، خط ها و… را ترمیم کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنند. امکان حذف نویز هایی که در تصاویر قابل مشاهده هستند نیز برای کاربران فراهم شده است که به صورت ساده در اختیار آنها قرار میگیرد.

دانلود برنامه ویرایش و اصلاح عکس برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار Movavi Picverse برنامه ویرایش و اصلاح عکس برای کامپیوتر این امکان را برای کاربران فراهم میکند که به سادگی عکس های سیاه و سفید مورد نظر خود را رنگ کنند. بیشتر از 100 افکت متفاوت در اختیار کاربران قرار گرفته که بتوانند بهترین ویرایش ها را به روی تصاویر خود ایجاد کنند. قسمت هایی نیز که به صورت ناخواسته در تصاویر ثبت شده اند توسط نرم افزار Movavi Picverse قابل حذف شدن و ویرایش هستند. در واقع این نکته نیز قابل ذکر است که آثاری از ویرایش های کاربران به روی تصاویر قابل مشاهده نخواهد بود. امکان انجام ویرایش هایی به روی صورت افراد مانند سفید کردن دندان، صاف کردن پوست، اعمال آرایش و… برای کاربران فراهم شده است. در آخر نیز تصاویر نهایی از کیفیت عالی برخوردار خواهند بود.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار Movavi Picverse نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Movavi Picverse برنامه ویرایش و اصلاح عکس

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 7  و 8 و 10
  • macOS 10.10 or later 64-bit

مشخصات
شرکت سازنده: movavi.com

نام انگلیسی: Movavi Picverse

نام فارسی: ویرایش و اصلاح حرفه ای عکس

نسخه برنامه: 1.1

حجم برنامه: 58MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *