پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار NoxPlayer شبیه ساز اندروید در ویندوز و مک

دانلود نرم افزار NoxPlayer شبیه ساز اندروید در ویندوز و مک

3
(2)

دانلود نرم افزار NoxPlayer شبیه ساز اندروید در ویندوز و مک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. NoxPlayer عنوان یک نرم افزار قدرتمند، عالی و کاربردی به منظور استفاده از نرم افزار های اندروید در سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در واقع نرم افزار های شبیه ساز از جمله بهترین برنامه هایی میباشند که امکان استفاده از برنامه اندروید را در سیستم عامل ویندوز برای کاربران فراهم میسازد. به منظور این امر باید که به دانلود نرم افزار LeoMoon CPU-V که یک نرم افزار تشخیص سیستم از امکان مجازی سازی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد بپردازید. با استفاده از این دو برنامه میتوانید که نرم افزار های مورد نظر خود را اجرا کنید.

دانلود نرم افزار NoxPlayer

دانلود نرم افزار NoxPlayer برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه شبیه سازی اندروید میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی میباشد که کاربران میتوانند با استفاده از آن نرم افزار های مورد علاقه خود که امکان نصب به روی سیستم عامل ویندوز را ندارند، نصب کنند. از دیگر برنامه های میتوان به دانلود نرم افزار DigiPay که اپلیکیشن پرداخت دیجی کالا و پرداخت آنلاین میباشد، اشاره کرد. نرم افزار NoxPlayer برنامه ای فوق العاده برای استفاده توسط کاربران اندرویدی میباشد که با استفاده از آن به راحتی میتوانند نرم افزار های اندروید را بدون هیچگونه مشکلی در سیستم عامل ویندوز اجرا کنند. با استفاده از برنامه NoxPlayer کاربران میتوانند که برنامه های اندروید را به صورت خیلی ساده و تمام صفحه به روی سیستم عامل ویندوزی خود اجرا کنند. نیاز نیست که به خرید تبلت و یا تلفن های همراه دیگر بپردازید.

دانلود نرم افزار NoxPlayer

دانلود برنامه شبیه سازی اندروید در ویندوز و مک به صورت رایگان

دانلود نرم افزار NoxPlayer برنامه شبیه سازی اندروید در ویندوز و مک از جمله بهترین نرم افزار هایی میباشد که کاربران اندرویدی میتوانند از آن استفاده کرده و بهترین نتیجه را کسب کنند. به تست نرم افزار های اندرویدی در کامپیوتر خود بپردازید. تنها کافی است که نرم افزار های معرفی شده را دانلود کرده و دقیقا همانگونه که از برنامه های اندرویدی مورد نظر خود در تلفن های همراه و یا تبلت ها بهره میبرید در کامپیوتر خود بهره ببرید. به منظور نصب نرم افزار NoxPlayer پردازنده شما باید قابلیت مجازی سازی را داشته (Intel VT-x/AMD-V) و گزینه Virtual Technology در تنظیمات مادربرد شما فعال باشد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار NoxPlayer نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار NoxPlayer شبیه ساز اندروید در ویندوز و مک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

- Windows XP(32) SP3/Windows 7 (32 or 64 bits)/Windows 8 (32 or 64 bits)/Windows 10
- AMD Dual Core Processor or Intel CPU (with Virtualization Technology (VT-x or AMD-V) support preferred)
- At least 1.5 GB RAM
- GPU with OpenGL 2.0+ support
- At least 1.5 GB of free disk space under installation path (for saving the data of the apps/games you may install) and 300MB under system disk

مشخصات
شرکت سازنده: bignox.com

نام انگلیسی: NoxPlayer

نام فارسی: شبیه ساز اندروید در ویندوز و مک

نسخه برنامه: 7.0.1.6

حجم برنامه: 451MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *