پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ShotCut برنامه ساده ویرایش فایل ویدیویی

دانلود نرم افزار ShotCut برنامه ساده ویرایش فایل ویدیویی

0
(0)

دانلود نرم افزار ShotCut برنامه ساده ویرایش فایل ویدیویی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ShotCut عنوان یک نرم افزار قدرتمند، عالی و خانگی به منظور ویرایش ساده و حرفه ای فایل های ویدیویی میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی و تصویری از جمله پرکاربرد ترین برنامه هایی میباشند که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرند. برنامه ShotCut نیز از جمله برنامه هایی میباشد که ابزار ها و ویژگی های متفاوتی را به صورت ساده به منظور ویرایش های ساده و اما حرفه ای در اختیار کاربران قرار میدهد. با استفاده از افکت ها و فیلتر های متفاوت به بهترین ادیت ها دست یابید. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود نرم افزار ShotCut

دانلود نرم افزار ShotCut برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه ساده ویرایش فایل ویدیویی میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Chris-PC RAM Booster که یک نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار ShotCut ابزاری قدرتمند به منظور استفاده توسط افرادی میباشد که در زمینه ویرایش حرفه ای نمیباشند. برای انجام ویرایش های مورد نظر خود لازم نیست که حتما یک نرم افزار حرفه ای را در اختیار داشته باشید. برنامه ShotCut دارای رابط کاربری ساده ای میباشد از انواع متفاوت فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. تنها کافی است که فایل های مورد نظر خود را در نرم افزار وارد کرده و با استفاده از ابزار های سیستم ویرایش های عالی را به روی فایل های مورد نظر خود اعمال کنند.

دانلود برنامه ساده ویرایش فایل ویدیویی برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار ShotCut برنامه ساده ویرایش فایل ویدیویی ویژگی های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به مواردی مانند پردازش تصویر براساس تکنولوژی OpenGL، کنترلر صوتی، ذخیره سازی، بارگذاری فایل های MLT و XML، امکان Drag & Drop کردن فایل ها، پشتیبانی نرم افزار از فرمت های BMP, GIF, JPEG, PNG, SVG, TGA, TIFF، استفاده از فیلتر های ویدیویی مانند Blur, Color Grading, Crop, Glow, Mirror, Saturation, Sharpen و… اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار ShotCut نظرات خود را با ما اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار ShotCut برنامه ساده ویرایش فایل ویدیویی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: shotcut.org

نام انگلیسی: ShotCut

نام فارسی: ویرایش ساده و رایگان فایل ویدئویی

نسخه برنامه: 21.05.18

حجم برنامه: 74MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *