پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Speedy Painter برنامه نقاشی برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار Speedy Painter برنامه نقاشی برای کامپیوتر

2
(1)

دانلود نرم افزار Speedy Painter برنامه نقاشی برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Speedy Painter عنوان یک برنامه کارآمد در زمینه طراحی و نقاشی برای کامپیوتر میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. همانگونه که میدانید سایت ایزی پی سی همواره سعی بر این امر داشته که بهترین برنامه ها و نرم افزار ها را در زمینه ها مختلف را با کاربران خود در میان بگذارد. در این پست نیز قصد داریم که یک برنامه عالی در زمینه نقاشی و طراحی برای کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم. ویندوز به صورت پیش فرض بر روی خود برنامه طراحی را دارا میباشند که به صورت خیلی مبتدی بوده و ویژگی ها و امکانات خاصی را شامل نمیشود.

دانلود نرم افزار Speedy Painter

دانلود نرم افزار Speedy Painter برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود برنامه نقاشی برای کامپیوتر خلاقیت خود را به نمایش گذاشته و با دیگر افراد و دوستان خود به اشتراک بگذارید. همانگونه که اشاره کردیم سیستم عامل ویندوز به صورت پیش فرض از برنامه نقاشی paint پشتیبانی میکند که میتواند به صورت خیلی مبتدی به کار آید و تنها افراد را مشغول کند. شاید افراد کمی علاقه به طراحی و نقاشی در کامپیوتر داشته باشند. شاید بتوان گفت برنامه ای در اختیار آنها نمیباشد که بتوانند به راحتی امور خود را به انجام برسانند. با معرفی برنامه Speedy Painter به شما عزیزان این امکان برایتان فراهم شده که به راحتی با تعیین اندازه قلم به صورت دلخواه به طراحی و نقاشی کردن بپردازید. نتیجه ای که دریافت خواهید کرد از کیفیت خوبی برخوردار بوده و جزئیات به صورت شفاف قابل مشاهده میباشند.

با دانلود نرم افزار Speedy Painter جدید به خلق آثار خود بپردازید. امکانات قابل توجهی در این برنامه در اختیار شما قرار داده شده که طرح های ایده آل خود را به تصویر بکشید. در برنامه Speedy Painter قلم های متعددی برای شما در نظر گرفته نشده است اما این امکان برایتان فراهم شده که سایز قلم، سختی و شفافیت آن را تنظیم کرده و شخصی سازی کنید. از دیگر ویژگی ها میتوان به بهبود کیفیت خروجی تصاویر اشاره کرد که میتواند بوسیله ابزاری که در اختیار شما قرار میگیرد تغییرات مورد نظر را اعمال کنید. به طور کلی نرم افزار Speedy Painter میتواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که علاقه به طراحی و نقاشی در کامپیوتر خود دارند. سایت ایزی پی سی دانلود برنامه JPEG Imager را به شما پیشنهاد میکند.

دانلود برنامه نقاشی برای کامپیوتر

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه نقاشی و طراحی برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • فضای کاربری خوب
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • وجود ابزاری برای طراحی
  • امکان تعین سایز قلم
  • امکان تعیین مقدار شفافیت قلم
  • امکان تعیین میزان سختی قلم
  • امکان افزایش کیفیت فایل خروجی
  • بسیار سرگرم کننده
  • و…

دانلود Speedy Painter کامپیوتر رایگان جدید

با دانلود نرم افزار Speedy Painter خود را ساعت ها مشغول به طراحی کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه NewsFeed Launcher فضایی زیبا را برای تلفن اندرویدی خود خلق کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Speedy Painter برنامه نقاشی برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • Windows 7/8/10

مشخصات
شرکت سازنده: speedypainter.altervista.org

نام انگلیسی: Speedy Painter

نام فارسی: نقاشی و طراحی

نسخه برنامه: 3.6.2

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *