پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher نمایش تم های غیر رسمی ویندوز

دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher نمایش تم های غیر رسمی ویندوز

0
(0)

دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher نمایش تم های غیر رسمی ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. UltraUXThemePatcher عنوان یک نرم افزار عالی و کاربردی به منظور استفاده به جهت اجرای تم های غیر رسمی مایکروسافت بر روی ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم توضیحاتی در این مورد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. هماهنگونه که میدانید زیبایی از جمله ویژگی هایی میباشد که انسان ها همواره به دنبال آن بوده اند. بسیاری از افراد نیز علاقه دارند که به صورت مداوم تم سیستم خود را عوض کرده و به نوعی به کامپیوتر خود تنوع ببخشند. نرم افزار UltraUXThemePatcher این امکان را برای شما فراهم خواهد ساخت. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود برنامه معرفی شده آشنا شوید.

دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher

دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه نمایش تم های غیر رسمی ویندوز میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها برای استفاده به جهت زیباسازی سیستم کامپیوتر شما باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه NCH PhotoPad Image Pro که یک نرم افزار ویرایش تصاویر برای مک و ویندوز میباشد، اشاره کرد. برخی از تم های ارائه شده برای ویندوز به صورت مستقیم قابل نصب نیستند. به این صورت است که آنها را غیر رسمی مینامند. نرم افزار UltraUXThemePatcher ابزار های عالی در اختیار کاربران خود قرار میدهد که میتواند این مشکل را رفع کند. به منظور نصب اینگونه تم ها نیاز است که فایل سیستمی ویندوز را با تنظیماتی در واقع Patch کنید. به این صورت شما اجازه نصب این تم ها را خواهید داشت. برنامه UltraUXThemePatcher این امکان را برای شما فراهم خواهد ساخت.

دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher

دانلود برنامه نمایش تم های غیر رسمی ویندوز به صورت رایگان

دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher برای کامپیوتر نمایش تم های غیر رسمی برای ویندوز این امکان را برای شما فراهم میسازد که به سادگی سیستم خود را رنگ آمیزی کرده و در واقع فضا هایی زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید. دانلود برنامه معرفی شده این امکان را برای شما فراهم میسازد که به سادگی تم های غیر رسمی را بر روی ویندوز خود نصب کرده و نهایت استفاده را ببرید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار UltraUXThemePatcher نمایش تم های غیر رسمی ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: mhoefs.eu

نام انگلیسی: UltraUXThemePatcher

نام فارسی: نمایش تم های غیر رسمی ویندوز

نسخه برنامه: 4.1.2

حجم برنامه: 136KB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *