پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار WashAndGo 22 پاکسازی و حذف فایل غیر ضروری

دانلود نرم افزار WashAndGo 22 پاکسازی و حذف فایل غیر ضروری

0
(0)

دانلود نرم افزار WashAndGo 22 پاکسازی و حذف فایل غیر ضروری به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. WashAndGo عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور پاکسازی و حذف فایل های غیر ضروری مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. با استفاده از دانلود نرم افزار معرفی شده این امکان برای کاربران فراهم میشود که با سرعت و دقت بالا به حذف فایل های غیر ضروری و قدیمی پرداخته و سرعت سیستم را تا حد زیادی بالا خواهد برد. در واقع ابزار ها و ویژگی های متفاوتی در اختیار کاربران قرار میگیرد که به صورت ساده و حرفه ای بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود نرم افزار WashAndGo 22

دانلود نرم افزار WashAndGo 22 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه پاکسازی و حذف فایل غیر ضروری میتواند یکی از بهترین ابزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Emsisoft Anti Malware که یک نرم افزار ساخت درایو مخفی در ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار WashAndGo 22 امکان حذف فایل های غیر ضروری اینترنتی مانند کوکی ها، کش های مرورگر، تاریخچه مرورگر، رفع خطا های سیستم و… را برای کاربران فراهم میسازد. از جمله ویژگی های برنامه WashAndGo میتوان به این نکته اشاره کرد که این نرم افزار تنها پیشنهاد پاکسازی و حذف فایل های غیر ضروری را برای کاربران فراهم میسازد. به این صورت که پشنهادات غیر ضروری بوده و نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات وجود نخواهد داشت. به صورت حرفه ای به پاکسازی اطلاعات غیر ضروری بپردازید.

دانلود نرم افزار WashAndGo 22

دانلود نرم افزار WashAndGo 22 برنامه پاکسازی و حذف فایل غیر ضروری این امکان را برای کاربران فراهم میسازد که که به منظور اطمینان حاصل نمودن از فرایند پاکسازی و انتخاب فایل ها، دانلود نرم افزار معرفی شده یک پشتیبان امنیتی را ایجاد میکند که امکان بازیابی و بازگشت تمامی تغییرات تا مدت 7 روز پس از پاکسازی فراهم خواهد شد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار WashAndGo 22 نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار WashAndGo 22 پاکسازی و حذف فایل غیر ضروری

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: WashAndGo 22

نام فارسی: پاکسازی و حذف فایل های غیرضروری

نسخه برنامه: 26.46.48

حجم برنامه: 28MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *