پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود پیام رسان گپ برای ایفون و اندروید و کامپیوتر Gap مسنجر

دانلود پیام رسان گپ برای ایفون و اندروید و کامپیوتر Gap مسنجر

0
(0)

دانلود پیام رسان گپ برای ایفون و اندروید و کامپیوتر Gap مسنجر. روز به روز تعداد پیام رسان ها در حال افزایش است و متناسب با ان امکانات و کاربران انها نیز در حال افزایش است به گونه ای که اگر در گذشته از نرم افزار چت تنها برای ارسال پیام استفاده می شد به مرور به انها قابلیت هایی مانند استفاده از استیکر٬ گیف ها٬ انواع تماس های صوتی و تصویری انلاین٬ ارسال فایل با فرمت های مختلف٬ ارسال پیام صوتی٬ امکان مشاهده فیلم و دانلود موزیک٬ امکان شرکت در رای گیری های مختلف و حالا امکان انتقال پول و مبادلات مالی. پیام رسان ها نقش اساسی در روابط اجتماعی ما ایفا می کنند و می توان بیشترین سهم در روابط اجتماعی را به نرم افزار چت و Messenger اختصاص داد پی انتخاب یک نرم افزار مناسب با امکانات خوب بسیار مهم است.

دانلود پیام رسان گپ برای ایفون و اندروید

دانلود پیام رسان گپ برای ایفون و اندروید

یکی از این نرم افزار ها که مدت زیادی هم از انتشار ان نگذشته است پیام رسان گپ برای اندروید و ایفون است که امکان نصب ان بر روی کامپیوتر با سیستم عامل های لینوکس٬ مک و ویندوز نیز وجود دارد. این پیام رسان Gap یک برنامه ایرانی است که تمام امکاناتی که تا به حال در هر نرم افزار مشابهی وجود داشته است را سعی کرده است که به طور جامع و یک جا در خود جای دهد و توانسته است از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار شود. یکی از اصولی که همیشه برنامه گپ بر ان پا فشاری کرده است و سعی کرده است ان را با نام خود همیشه در یکجا قرار دهد بحث امنیت این نرم افزار است و طبق گفته سازندگان این برنامه اصلی ترین اصل در طراحی برنامه Gap برای اندروید و ایفون٬ حفظ حریم شخصی و امنیت ان می باشد.

نصب برنامه گپ برای کامپیوتر

شما می توانید با دانلود گپ از امکانات این برنامه برای کسب در امد نیز استفاده کنید و با استفاده از ان فروشگاه انلاین خود را در این پیام رسان ایجاد کنید. می توانید با استفاده از این فروشگاه فروش خود را چندین برابر کنید و در امد خود را به طور قابل ملاحظه ای بهبود ببخشید البته خریداران نیز نباید نگران نحوه پرداخت در این اپلیکیشن باشند چرا که می توانند با شارژ کیف پول همراه خود در برنامه Gap به راحتی هزینه خرید خود را پرداخت کنند و از امکانات این نرم افزار استفاده کنند و اگر کیف پول انها خالی باشد نیز می توانند به راحتی با شارژ ان و یا بدون نیاز به شارژ کیف پول خود در اپلیکیشن گپ و تنها با پرداخت هزینه خرید خود از طریق پرداخت از درگاه های بانکی با استفاده از کارت بانکی خود هزینه خرید را پرداخت کنند.

دانلود مسنجر Gap

از دیگر امکاناتی که پیام رسان Gap به شما می دهد امکان چت گروهی می باشد. شما می توانید با استفاده ایجاد گروه ها و یا کانال های خصوصی و یا عمومی مخاطبان خود را به این گروه ها دعوت کنید و در ان ها با استفاده از قابلیت چت گروهی در نرم افزار گپ در ارتباط باشید و یا می توانید با مخاطبان خود چه در گروه ها و چه در پیام های شخصی خود فایل با انواع فرمت ها مانند فرمت های تصویر٬ صوت٬ ویدئو٬ زیپ شده و … اشتراک گذاری کنید و یا با انها با استفاده از این برنامه تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و از سرعت بالای این نرم افزار لذت ببرید. از قابلیت های دیگر Gap برای اندروید و ایفون می توان به ارسال پول و یا درخواست پول از دیگران اشاره کرد و می توانید از خدماتی بانکی ان استفاده کنید.

دانلود برنامه Gap برای کامپیوتر و مک گپ

ویژگی های دانلود پیام رسان گپ:

  • یک پیام رسان ایرانی با کلی سرعت بسیار بالا
  • امکان چت به صورت دو نفره و یا ایجاد کانال و گروه
  • امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری
  • امکان کسب درامد در گپ با استفاده از ساخت فروشگاه و فروش محصول
  • امکان پرداخت هزینه خرید با استفاده از کیف پول همراه برنامه گپ یا پرداخت مستقیم
  • امکان ارسال فایل با فرمت های مختلف تصویر٬ ویدئو و …
  • دارای بازی های مختلف و سرگرم کننده و امکان بازی به صورت گروهی
  • امکان ساخت بات در این پیام رسان ملی
  • استفاده از امکانات بانکی در نرم افزار Gap
  • امکان درخواست پول و یا ارسال پول برای دیگران
  • امکان دانلود پیام رسان گپ برای کامپیوتر٬ ویندوز٬ مک٬ ایفون و اندروید
  • امکان دانلود این برنامه از Bazar و Google Play
  • و …

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود پیام رسان گپ برای ایفون و اندروید و کامپیوتر Gap مسنجر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه اندروید نیاز به اندروید ۴ به بالا دارد

مشخصات
شرکت سازنده: gap.im

نام انگلیسی: Gap

نام فارسی: پیام رسان گپ

نسخه برنامه: 8.2.3

حجم برنامه: 32MB

یک پاسخ به “دانلود پیام رسان گپ برای ایفون و اندروید و کامپیوتر Gap مسنجر”

  1. علیرضا حمیدزاده گفت:

    درصورت ارائه خدمات و پشتیبانی ایدهآل بنظر میرسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *