پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود AD Stream Recorder برنامه ضبط صدا از طریق میکروفون برای کامپیوتر

دانلود AD Stream Recorder برنامه ضبط صدا از طریق میکروفون برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود AD Stream Recorder برنامه ضبط صدا از طریق میکروفون برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. AD Stream Recorder عنوان یک نرم افزار کارآمد و قدرتمند به منظور تشخیص، بهینه سازی و ذخیره هرگونه سیگنال دریافتی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. تاکنون نرم افزار های کارآمد متفاوتی برای سیستم عامل ویندوز را در اختیار شما قرار داده اییم. شما میتوانید که با دانلود برنامه دلخواه خود به بهترین نرم افزار ها دست یافته و بر روی انواع سیستم عامل های ویندوز، اندروید، مک و… اعمال کنید. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با نرم افزار AD Stream Recorder آشنا شوید.

دانلود AD Stream Recorder

دانلود AD Stream Recorder برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ضبط صدا از طریق میکروفون برای کامپیوتر میتواند در زمینه شناسایی، بهینه سازی و ذخیره سازی سیگنال های متفاوتی که از طریق کارت صدای سیستم مانند صدای رادیویی اینترنتی، صدای بازی، موزیک های متفاوت و… ایجاد خواهند شد را به راحتی دریافت کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه RealPlayer که یک نرم افزار مدیا پلیر همه کاره برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار AD Stream Recorder شما میتوانید که فایل هایی را که دریافت میکنید را در قالب فرمت های MP3 و WAV و WMA ذخیره کرده و بهترین استفاده را ببرید. با استفاده از برنامه AD Stream Recorder این امکان نیز برای شما فراهم شده است که با توجه به منبع پخش صدا بتوانید کیفیت فایل ورودی را تعیین کنید.

دانلود نرم افزار ضبط صدا از طریق میکروفون برای کامیوتر رایگان

دانلود AD Stream Recorder برای کامپیوتر امکان تعیین کیفیت فایل ورودی را تعیین کرده و فایل بدست آمده را در بهترین حالت ممکنه ذخیره سازی میکند. از جمله دیگر ویژگی های نرم افزار معرفی شده میتوان به وجود ابزار های عالی برای برش دادن فایل های صوتی، وجود پلیر اختصاصی برای پخش فایل ها، وجود کلید های میانبر برای کنترل عمل ضبط کردن و… اشاره کرد. با استفاده از دانلود نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر شما میتوانید که با کیفیت بالا و در بهترین حالت ممکنه به ذخیره سازی فایل های صوتی مورد نظر خود بپردازید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود AD Stream Recorder برنامه ضبط صدا از طریق میکروفون برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • Windows XP
  • Windows Vista
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10

مشخصات

نام انگلیسی: AD Stream Recorder

نام فارسی: ضبط صدا

نسخه برنامه: 4.7

حجم برنامه: 2MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *