پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Adrosoft AD Audio Recorder نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر

دانلود Adrosoft AD Audio Recorder نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود Adrosoft AD Audio Recorder نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Adrosoft AD Audio Recorder عنوان یک نرم افزار بسیار خوب به منظور ضبط صدا برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم توضیحاتی درباره آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این نرم افزار از قدرت خیلی خوبی به منظور ضبط صدا برخوردار میباشد که شما تنها کافی است با چند کلیک ساده با بهترین کیفیت صدا های مورد نظر خود را ضبط کنید. نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder از حجم فوق العاده از بهره میبرد که نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار میدهد بسیار ناچیز میباشد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود Adrosoft AD Audio Recorder

دانلود Adrosoft AD Audio Recorder برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر میتواند تمامی نیاز های شما را در زمینه ضبط صدا بر آورده کرده و خیال شما را از جهت کیفیت های دریافتی راحت کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه AD Stream Recorder که یک نرم افزار ضبط صدا از طریق میکروفون برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder میتواند در حالت نرمال به ضبط صدا ها بپردازد. برنامه Adrosoft AD Audio Recorder از فضای کاربری ساده ای برخوردار بوده به صورتی که شما برای کار با این نرم افزار نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. این نرم افزار دارای تنظیمات برای ضبط پارامتر ها نیز میباشد. نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder هر سیگنالی از کارت صدا را مانند اینترنت، فیلم ها و موزیک های در حال پخش توسط مدیا پلیر ها را دریافت میکند.

دانلود نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر رایگان

دانلود Adrosoft AD Audio Recorder این امکان را به شما میدهد که فایل های دریافتی را در فرمت های MP3 و WAV ذخیره کرده و بهترین استفاده را نمایید. نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder همچنین به کاربران امکان ذخیره سازی نت ها را نیز میدهد. تمامی ابزار های مورد نیاز شما برای داشتن یک نرم افزار ضبط صدا خیلی خوب با حجم کم در اختیار شما قرار گرفته است. تنها کافی است که نرم افزار معرفی شده را از سرور های پرقدرت ایزی پی سی دریافت کرده به بهترین نحو ممکنه به انجام اعمال مورد نظر خود بپردازید. امیدواریم که با دانلود برنامه معرفی شده بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Adrosoft AD Audio Recorder نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8.1 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: Adrosoft AD Audio Recorder

نام فارسی: ضبط صدا

نسخه برنامه: 2.4.2

حجم برنامه: 1MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *