پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود AnyMP4 DVD Ripper نرم افزار مبدل فیلم های DVD

دانلود AnyMP4 DVD Ripper نرم افزار مبدل فیلم های DVD

0
(0)

دانلود AnyMP4 DVD Ripper نرم افزار مبدل فیلم های DVD به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. AnyMP4 DVD Ripper عنوان یک نرم افزار عالی و نیز قدرتمند به منظور ریپ کردن فایل های موجود در دی وی دی میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در واقع با استفاده از برنامه AnyMP4 DVD Ripper کاربران به راحتی و با سرعت و کیفیت بالا قادر خواهند بود که تمامی ویدیو های موجود در DVD را به همراه تمامی ویژگی های آنها دریافت کنند. به این صورت کاربران میتوانند که به بهترین نحو ممکنه تمامی فایل های موجود در دی وی دی را بر روی هارد دیسک خود کپی کنند. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود برنامه معرفی شده آشنا شوید.

دانلود AnyMP4 DVD Ripper

دانلود AnyMP4 DVD Ripper برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مبدل فایل های DVD میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها برای افرادی باشد که علاقه به فیلم دارند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه ElectraSoft Mouse Button Control که یک نرم افزار کنترل کلید های موس برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار AnyMP4 DVD Ripper از کارایی ساده ای برخوردار بوده و نیز برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. برنامه امکان ریپ کردن تمامی فایل ها را برای کاربران فراهم میسازد. ریپ کردن به این معنا میباشد که شما ویدیو های موجود در دی وی دی را به همراه موارد جانبی آنها نظیر زیرنویس کپی کرده و بر روی هارد دیسک کپی کنید. با استفاده از این ابزار قدرتمند به راحتی میتوانید که فایل های مورد نظر خود را با کیفیت بالا ذخیره کرده و نهایت استفاده را ببرید.

دانلود نرم افزار مبدل فایل های DVD برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود AnyMP4 DVD Ripper نرم افزار مبدل فیلم های DVD برای کامپیوتر این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که فرمت فایل خروجی خود را انتخاب کنند. دانلود نرم افزار معرفی شده از فرمت های محبوب متفاوتی پشتیبانی میکند که از جمله آنها میتوان به TS, MP4, MOV, M4V, 3GP, AMV, AVI, MKV, WMV, RMVB, FLV, SWF, ASF اشاره کرد. از دیگر ویژگی های برنامه AnyMP4 DVD Ripper میتوان به امکان تبدیل فایل ها به فرمت های قابل پخش در در Surface, iPad (iPad 4, iPad mini), iPod (iPod touch, iPod nano), iPhone (iPhone  Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note 2, Google Nexus, HTC, Nokia Lumia series اشاره کرد. ویژگی های دیگری نیز مانند برش ویدیو و یا برش کادر ویدیو در اختیار کاربران قرار میگیرد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود AnyMP4 DVD Ripper نرم افزار مبدل فیلم های DVD

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: anymp4.com

نام انگلیسی: AnyMP4 DVD Ripper

نام فارسی: مبدل فیلم های DVD

نسخه برنامه: 8.0.30

حجم برنامه: 69MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *