پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Applian Replay Media Splitter برنامه ادغام فیلم و موزیک برای کامپیوتر

دانلود Applian Replay Media Splitter برنامه ادغام فیلم و موزیک برای کامپیوتر

2
(1)

دانلود Applian Replay Media Splitter برنامه ادغام فیلم و موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Applian Replay Media Splitter عنوان یک نرم افزار کاربردی و عالی به منظور برش و یا ادغام چندین ویدیو و فایل های صوتی با یکدیگر مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های فراوانی را تاکنون در اختیار شما گذاشته اییم که هریک دارای ویژگی های خاصی بوده و انواع خاصی را نیز شامل میشود. به طور کلی همواره تلاش خود را بر این امر قرار داده اییم که نرم افزار های مشابه متفاوتی را به کاربران عرضه کنیم. به این صورت قدرت انتخاب برای کاربران نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

دانلود Applian Replay Media Splitter برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود برنامه ادغام فیلم و موزیک برای کامپیوتر شما میتوانید که در فرایند هایی ساده و با قدرت بالا به ویرایش فایل های مورد نظر خود بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه O&O MediaRecovery Pro که یک نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Applian Replay Media Splitter از محیطی ساده پشتیبانی میکند و عمل هایی مانند ویرایش فایل های تصویری و صوتی با سرعت بالا و به صورت ساده قابل انجام میباشد. با در اختیار گرفتن ابزار Join Manager شما میتوانید فایل هایی که با یک فرمت خاص در اختیار دارید را به یکدیگر بچسبانید. برنامه Applian Replay Media Splitter از تمامی فرمت های کاربردی ویدیویی و صوتی مانند AVI , WMV , ASF , WMA , MP3 , MOV , MP4 , MKV و… پشتیبانی میکند.

دانلود Applian Replay Media Splitter

دانلود برنامه ادغام فیلم و موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Applian Replay Media Splitter برای کامپیوتر یکی از نرم افزار های کاربردی و عالی برای افرادی میباشد که علاقه به ویرایش فایل های متفاوت دارند. شما میتوانید که با دانلود برنامه ادغام فیلم و موزیک با یکدیگر به راحتی فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود را ویرایش کرده و یا نظارت کنید. تمامی ابزار های مورد نیاز برای این عمل در اختیار شما قرار دارد که بتوانید با سرعت بالا به ویرایش فایل های مورد نظر خود پرداخته و نتیجه ای عالی را بدست آورید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود برنامه Applian Replay Media Splitter بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نتیجه ای عالی را کسب کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Applian Replay Media Splitter برنامه ادغام فیلم و موزیک برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 
  • XP
  • VISTA
  • 7
  • 8.1
  • 10

مشخصات
شرکت سازنده: applian.com

نام انگلیسی: Applian Replay Media Splitter

نام فارسی: ادغام فیلم و موزیک

نسخه برنامه: 3.0.1905.13

حجم برنامه: 18MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *