پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Aurora Blu-ray Media Player برنامه پلیر فیلم بلوری برای کامپیوتر

دانلود Aurora Blu-ray Media Player برنامه پلیر فیلم بلوری برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود Aurora Blu-ray Media Player برنامه پلیر فیلم بلوری برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Aurora Blu-ray Media Player عنوان یک نرم افزار عالی و حرفه ای به منظور پخش فایل های بلوری و فول اچ دی برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست قصد داریم نرم افزار متفاوتی را به شما معرفی کنیم. نرم افزار Aurora Blu-ray Media Player ابزار عالی را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها میتوانید با کیفیت بالا ویدیو های مورد نظر خود را مشاهده کنید. با استفاده از دانلود برنامه مذکور شما میتوانید که تمامی فیلم های Blu-ray را با کیفیت عالی مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود Aurora Blu-ray Media Player

دانلود Aurora Blu-ray Media Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه پلیر فیلم بلوری برای کامپیوتر این امکان را به شما میدهد که با کیفیتی عالی به مشاهده فایل های تصویری مورد نظر خود بپردازی. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Stereoscopic Player که یک نرم افزار ویدیو پلیر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Aurora Blu-ray Media Player این امکان را به شما میدهد که با قدرت بالا به مشاهده فایل های متفاوت با فرمت های HD و Blu-ray با کیفیت تصویر و صوت بالا پرداخته و بهترین نتیجه را دریافت نمایید. شما میتوانید که تمامی فایل های ایمیج با فرمت ISO باز کرده و به مشاهده محتویات آن بپردازید. این نرم افزار از اکثر فرمت ها مانند Blu-ray, DVD, VCD, CD, 3gp, asf, avi, divx, dv, f4v, flv, m2ts, m4v, mkv, mov, mp4, mpeg, mpeg1/2/4, mpg, mts, mxf, nuv, ogg, rm, rmvb, tod, ts, vob, vro, webm, wmv, etc و … پشتیبانی میکند.

دانلود برنامه پلیر فیلم بلوری برای کامیپوتر به صورت رایگان

دانلود Aurora Blu-ray Media Player برای کامپیوتر میتواند به راحتی تمامی نیاز های شما در زمینه مشاهده فایل های HD و Blu-ray با کیفیت عالی برطرف نموده و بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار میدهد. دانلود برنامه مذکور تمامی امکانات عالی را در اختیار کاربران قرار داده و به همین سبب از جمله نرم افزار های خوب پخش کننده ویدیو برای کامپیوتر به حساب می آید. برنامه Aurora Blu-ray Media Player همچنین قادر خواهد بود که رمز دیسک های بلوری را به صورت اتوماتیک پاک و حذف کرده و ویژگی های عالی را در اختیار کاربران قرار دهد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Aurora Blu-ray Media Player برنامه پلیر فیلم بلوری برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: bluray-player-software.com

نام انگلیسی: Aurora Blu-ray Media Player

نام فارسی: ویدیو پلیر

نسخه برنامه: 2.19.4.3289

حجم برنامه: 34MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *