پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Caelus Black Icon Pack برنامه آیکون پک کیلوس بلک برای اندروید

دانلود Caelus Black Icon Pack برنامه آیکون پک کیلوس بلک برای اندروید

0
(0)

دانلود Caelus Black Icon Pack برنامه آیکون پک کیلوس بلک برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. Caelus Black Icon Pack عنوان یک برنامه پک آیکون کارآمد و بسیار زیبا میباشد که هم اکنون نسخه خریداری شده آن به قیمت 1.49 دلار در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. سیستم عامل اندروید همواره سعی بر آزاد نگهداشتن کاربران خود برای شخصی سازی فضای کاربری خود داشته به گونه ای که لانچر های متفاوتی در این زمینه معرفی شده و تاکنون چندین مورد از لانچر های عالی و کارآمد را در اختیار شما قرار داده اییم. در این پست قصد داریم یک برنامه پک آیکون دیگر را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به راحتی فضای گوشی خود را شخصی سازی کنید.

دانلود Caelus Black Icon Pack

دانلود Caelus Black Icon Pack برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه آیکون پک کیلوس بلک تمامی آیکون های تلفن همراه خود را اعم از برنامه و بازی تغییر داده و زیباسازی کنید. لانچر ها از جمله برنامه های کارآمد و پرطرفدار در سیستم عامل اندروید میباشند که این امکان را به شما میدهند تمامی فضای کاربری خود را شخصی سازی کنید. با استفاده از لانچر ها میتوانید آیکون ها، پنل اعلانات و… در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود را تغییر دهید. برنامه های دیگری نیز وجود دارند که با ارائه مجموعه وسیعی از آیکون ها این امکان را برای کاربر فراهم میکنند که در میان هزاران آیکونی که در خود گنجانده اند انتخاب را آسان کنند. در تمامی سیستم عامل ها اول چیزی که با باز کردن صفحه گوشی به چشم میخورد آیکون های برنامه ها و بازی های متفاوتی میباشد که بر روی دستگاه نصب میباشد.

با دانلود Caelus Black Icon Pack آیکون هایتان را به صورت دو بعدی و مینیمال تبدیل کنید!!

دانلود Caelus Black Icon Pack

دانلود Caelus Black Icon Pack میتواند با ارائه هزاران آیکون که در خود گنجانده است، قدرت انتخاب راحت و بالایی را به شما بدهد. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Zwart – Black Icon Pack اشاره کرد. وجود بیش از 1000 آیکون متفاوت برای برنامه ها و بازی های گوناگون با شفافیت پس زمینه بالا یکی از دلایلی است که برنامه Caelus Black Icon Pack را به یکی از بهترین برنامه های پک آیکون تبدیل میسازد. وجود آیکون های متفاوت خود یکی از عوامل زیبا سازی فضای کاربری بوده و وجود پس زمینه های زیبایی که با این آیکون ها هماهنگی خوبی داشته باشد یکی دیگر از این عوامل میباشد. در برنامه Caelus Black Icon Pack پس زمینه های مرتبط با آیکون های متفاوت نیز برای شما در نظر گرفته شده که بتوانید فضایی زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید.

برنامه Caelus Black Icon Pack

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه آیکون پک کیلوس بلک برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • وجود بیش از 1000 آیکون متفاوت در برنامه
  • کیفیت بالای آیکون های اپلیکیشن
  • وجود تصاویر مناسب پس زمینه به منظور زیبا سازی فضای کاربری و هماهنگی بالا با آیکون ها
  • وجود ویژگی برای جست و جو و مشاهده پیش نمایش آیکون ها
  • وجود آیکون های داینامیک برای تقویم
  • ویژگی درخواست آیکون
  • پشتیبانی از لانچر های پرطرفدار اندروید
  • دریافت آپدیت های مکرر و اضافه شدن آیکون های بیشتر
  • و…

دانلود برنامه Caelus Black Icon Pack اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Caelus Black Icon Pack تمامی آیکون های تلفن همراه خود را شخصی سازی کرده و فضایی زیبا را خلق کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه hyperion launcher فضایی زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Caelus Black Icon Pack برنامه آیکون پک کیلوس بلک برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: one4studio.com

نام انگلیسی: Caelus Black Icon Pack - Black Linear Icons‏

نام فارسی: آیکون پک کیلوس بلک

نسخه برنامه: 4.2.3

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *