پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Critical Sniper Shooting بازی تک تیرانداز برای اندروید

دانلود Critical Sniper Shooting بازی تک تیرانداز برای اندروید

3.6
(5)

دانلود Critical Sniper Shooting بازی تک تیرانداز برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Critical Sniper Shooting- New modern gun fire game عنوان یک بازی میهج و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکنون بازی های متفاوتی در حوزه تیراندازی در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم که هریک از گیم پلی خاصی برخوردار میباشند. در این پست نیز میخواهیم یک بازی دیگر در حوزه تک تیرانداز را به شما عزیزان معرفی کنیم که از گیم پلی جذاب با کیفیت خوبی برخوردار است. بازی از مراحل متفاوتی تشکیل شده که شما در نقش یک تک تیرانداز ماهر در ماموریت های متفاوت نقش آفرینی خواهید کرد.

دانلود Critical Sniper Shooting

دانلود Critical Sniper Shooting برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی تک تیرانداز برای اندروید یک گیم پلی جذاب را به خود هدیه دهید. در هر مرحله از بازی اهداف متفاوتی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که هریک از آنها افرادی شرور و خلافکار میباشند و شما باید با استفاده از مهارت های خود آنها را از میان بردارید. طبق معمول بازی در ابتدا از گیم پلی ساده برخوردار بوده و با پیشروی در آن مراحل نیز سخت تر شده و شما به چالش کشیده خواهید شد. در مراحل اولیه بازی هدف ها به صورت ثابت میباشند و با پیشروی در بازی شما با اهدافی متحرک به چالش کشیده خواهید شد. اشخاصی که مورد هدف شما واقع هستند در مراحل بالاتر به سمت شما شلیک کرده و سطح دشواری بازی را بیشتر خواهند کرد. پس از اتمام هر مرحله امتیازات مشخصی به شما داده خواهد شد و در نتیجه آیتم های بهتری آزاد میشوند.

دانلود Critical Sniper Shooting

دانلود Critical Sniper Shooting میتواند یکی از بهترین بازی های تک تیرانداز برای اندروید باشد که لینک مستقیم دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان فراهم شده است. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Ninja’s Creed اشاره کرد. پس از اتمام هر مرحله امتیازات و سکه هایی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آنها میتوانید سلاح های جدید خریده و یا سلاح خود را تقویت نمایید. به موجب راحت شدن پلی دادن در بازی تک تیرانداز دکمه های مجازی برای شما در نظر گرفته شده که کار را برای شما آسان کرده است. بازی از گیم پلی زیبا برخوردار است و تنها کافی است که بر روی صفحه نمایش تلفن خود ضربه زده و تمامی ویژگی ها را اعمال کنید. بازی از گرافیک خوبی برخوردار بوده و به راحتی میتواند کاربران را راصی نگهدارد.

با دانلود Critical Sniper Shooting همانند یک تک تیرانداز حرفه ای دشمنانتان را از پای در آورید!!

دانلود بازی تک تیرانداز

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود تک تیرانداز برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم مناسب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی روان و ساده
  • وجود اهداف متفاوت
  • روند افزایشی سختی بازی
  • وجود سلاح های متفاوت
  • امکان ارتقا سلاح ها
  • امکان خرید سلاح های دیگر
  • اعتیادآور
  • و…

دانلود بازی Critical Sniper Shooting اندروید رایگان جدید

با دانلود بازی تک تیرانداز برای اندروید ساعت ها مشغول بازی کردن بوده و به راحتی از گذر زمان غافل باشید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Critical Sniper Shooting بازی تک تیرانداز برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 2.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Critical Sniper Shooting- New modern gun fire game

نام فارسی: تک تیرانداز

نسخه برنامه: 1.1.4

حجم برنامه: 77MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *