پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Elecard AVC HD Player نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

دانلود Elecard AVC HD Player نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

3
(2)

دانلود Elecard AVC HD Player نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Elecard AVC HD Player عنوان یک نرم افزار ویدیو پلیر عالی و کار آمد برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه Elecard AVC HD Player از جدیدترین تکنولوژی های فشرده سازی فایل های تصویری پشتیبانی کرده و به همین سبب قادر خواهد بود که فرمت های متفاوت تصویری را به سادگی اجرا نماید. دانلود برنامه ویدیو پلیر نوع های متفاوتی را شامل میشود که هریک از آنها قدرت و توانایی به خصوص خود را دارا میباشند. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با نرم افزار Elecard AVC HD Player آشنا شوید.

دانلود Elecard AVC HD Player

دانلود Elecard AVC HD Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر میتواند به سادگی تمامی فایل های مورد نظر شما را اجرا کرده و با بهترین کیفیت به مشاهده آنها بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Haihaisoft Universal Player که یک نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Elecard AVC HD Player با پشتیبانی از فن آوری های فشرده سازی قادر به پخش فایل های MPEG1، MPEG2 MPEG4 SP/ASP، H.264/AVC, 3GP به صورت خیلی سریع خواهد بود. از جمله فرمت های دیگری که نرم افزار معرفی شده از آن پشتیبانی میکند میتوان به AVI، WAV MP3 ، MOV و… اشاره کرد. برنامه Elecard AVC HD Player نه نتها از CPU سیستم شما بلکه در تمامی قسمت های کامیوتر فضای کمی را اشغال کرده که میتواند از جمله ویژگی های آن به حساب آید.

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر رایگان

دانلود Elecard AVC HD Player برای کامپیوتر میتواند یکی از بهترین نرم افزار های پلیر ویدیو برای سیستم عامل ویندوز باشد. دانلود نرم افزار معرفی شده از اکثریت فرمت های تصویری پشتیبانی کرده و قادر خواهد بود که با کیفیت صوتی و تصویری بالا به پخش آنها بپردازد. شما میتوانید که به پخش فایل های دی وی دی با قدرت و کیفیت بالا نیز بپردازید. به طور کلی تمامی امکانات عالی در اختیار شما قرار گرفته که بتوانید بهترین استفاده را از نرم افزار معرفی شده داشته باشید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Elecard AVC HD Player نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: elecard.com

نام انگلیسی: Elecard AVC HD Player

نام فارسی: ویدیو پلیر

نسخه برنامه: 5.8.121004

حجم برنامه: 8MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *