پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Foxit Studio Photo نرم افزار ویرایش سریع تصاویر

دانلود Foxit Studio Photo نرم افزار ویرایش سریع تصاویر

0
(0)

دانلود Foxit Studio Photo نرم افزار ویرایش سریع تصاویر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Foxit Studio Photo عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای و ساده مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه Foxit Studio Photo این امکان را برای کاربران فراهم میسازد که با ظرافت بالا به ویرایش تصاویر مورد نظر خود پرداخته و بهترین نتیجه را دریافت کنند. ابزار ها و ویژگی های عالی در اختیار کاربران قرار میگیرد که کاربران بتوانند بهترین استفاده را داشته و ویرایش های حرفه ای را به روی تصاویر ایجاد کنند. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود Foxit Studio Photo

دانلود Foxit Studio Photo برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویرایش سریع تصاویر میتواند یکی از بهترین برنامه هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Zoner Photo Studio که یک نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Foxit Studio Photo به صورتی طراحی شده است که کاربران هیچ وقت سردرگم نشده و بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند. ابزار های ویرایش متفاوتی به صورت ساده در اختیار کاربران قرار میگیرد به این صورت کاربر میتواند که به صورت خیلی دقیق به ویرایش های خود بپردازند. در واقع ابزار های ویرایش به دلیل رابط کاربری عالی که نرم افزار دارد به صورت ساده در اختیار کاربران قرار میگیرد. فرمول های ساده ای در دانلود نرم افزار معرفی شده به کار رفته است که کاربران بتوانند بهترین استفاده را داشته باشند.

دانلود نرم افزار ویرایش سریع تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Foxit Studio Photo نرم افزار ویرایش سریع تصاویر میتواند ویژگی ها و ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد که از جمله آنها میتوان به ابزار کمند، برش، برخورداری از انواع متفاوت قلم مو، ابزار های پاک کن، برخورداری از استامپ و… اشاره کرد. از جمله بهترین ویژگی های دانلود برنامه معرفی شده میتوان به دارا بودن لینک به آموزش های مختلف نرم افزار که چگونگی استفاده به صورت عالی از نرم افزار را در اختیار کاربران قرار میدهد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Foxit Studio Photo نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Foxit Studio Photo نرم افزار ویرایش سریع تصاویر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: foxit.com

نام انگلیسی: Foxit Studio Photo

نام فارسی: ویرایش سریع عکس

نسخه برنامه: 3.6.6.934

حجم برنامه: 147MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *