پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Glary Disk Cleaner نرم افزار پاکسازی فایل های بیهوده از هارد دیسک

دانلود Glary Disk Cleaner نرم افزار پاکسازی فایل های بیهوده از هارد دیسک

0
(0)

دانلود Glary Disk Cleaner نرم افزار پاکسازی فایل های بیهوده از هارد دیسک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Glary Disk Cleaner عنوان یک نرم افزار عالی و قدرتمند با حجم بسیار کم به منظور از بین بردن فایل هایی که به صورت بیهوده در هارد دیسک وجود داشته و فضای اضافی را اشغال کرده اند میباشد. سایت ایزی پی سی به عنوان یک سایت مرجع نرم افزار تاکنون تمامی توان و تلاش خود را بر این امر قرار داده است که نرم افزار های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همانگونه که میدانید هارد دیسک را به دلیل شامل بودن اطلاعات میتوان مهم ترین قسمت هر سیستم دانست. به همین منظور مراقبت و حفاظت از آن بهترین امری میباشد که هر شخصی باید آن را انجام دهد.

دانلود Glary Disk Cleaner

دانلود Glary Disk Cleaner برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار پاکسازی فایل های بیهوده از هارد دیسک میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها به منظور آزاد سازی فضای هارد دیسک باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Glary Tracks Eraser که یک نرم افزار پاکسازی رد پا در ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Glary Disk Cleaner میتواند به صورت خیلی ساده و با قدرت و سرعت بالا به پاکسازی فایل های بیهوده از هارد دیسک بپردازد. به این صورت کاربران میتوانند که فضای بیشتری را در اختیار داشته و فایل ها و یا برنامه های بیشتری را بر روی سیستم خود وارد کنند. از دیگر ویژگی های برنامه Glary Disk Cleaner میتوان به امکان بالا بردن سرعت ویندوز اشاره کرد. با پاکسازی فایل های بیهوده سرعت سیستم نیز بالا تر رفته و در واقع لگ ها و مشکلات دیگری مشاهده نخواهد شد.

دانلود نرم افزار پاکسازی فایل های بیهوده از هارد دیسک به صورت رایگان

دانلود Glary Disk Cleaner نرم افزار پاکسازی فایل های بیهوده از هارد دیسک قدرت و سرعت بالایی در انجام امور مربوطه را دارا میباشد. در واقع دانلود نرم افزار معرفی شده نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار میدهد از حجم بسیار کمی برخوردار میباشد. به این صورت خود فایل نرم افزار نیز فضای زیادی را در هارد دیسک اشغال نخواهد کرد. به دانلود برنامه معرفی شده پرداخته و به صورت خیلی ساده و با قدرت و سرعت بالا به پاکسازی و آزاد سازی هارد دیسک خود بپردازید. برنامه Glary Disk Cleaner به صورت رایگان عرضه شده و در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Glary Disk Cleaner نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Glary Disk Cleaner نرم افزار پاکسازی فایل های بیهوده از هارد دیسک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: glarysoft.com

نام انگلیسی: Glary Disk Cleaner

نام فارسی: پاکسازی فایل های بیهوده هارد دیسک

نسخه برنامه: 5.0.1.239

حجم برنامه: 4MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *