پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Glary Tracks Eraser نرم افزار پاکسازی رد پا در ویندوز

دانلود Glary Tracks Eraser نرم افزار پاکسازی رد پا در ویندوز

0
(0)

دانلود Glary Tracks Eraser نرم افزار پاکسازی رد پا در ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Glary Tracks Eraser عنوان یک نرم افزار عالی و قدرتمند به منظور پاکسازی تمامی اثرات باقی مانده از جست و جو کاربران در ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های متفاوت امنیتی مخصوص سیستم عامل ویندوز موجود میباشند که هریک دارای قدرت خاصی در انجام امور هستند. نرم افزار Glary Tracks Eraser نیز از جمله برنامه های عالی و قدرتمند برای پاکسازی رد پا ها در قسمت های متفاوت ویندوز میباشد. به این صورت کاربران دیگر قادر به مشاهده فعالیت های شما نخواهند بود. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود برنامه معرفی شده آشنا شوید.

دانلود Glary Tracks Eraser

دانلود Glary Tracks Eraser برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار پاکسازی رد پا در ویندوز میتواند یکی از بهترین نرم افزار های موجود به منظور جلوگیری از مطلع شدن افراد دیگر از عملکرد های شما میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Ashampoo Music Studio که یک نرم افزار مدیریت فایل صوتی برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Glary Tracks Eraser امکان پاکسازی بخش های متفاوت که امور مختلف در آن ذخیره میشوند را برای کاربران خود فراهم میسازد. از جمله این بخش های میتوان به Temporary Internet File اشاره کرد که فایل هایی در هنگام کار با اینترنت در آن ذخیره میشوند. برنامه Temporary Internet File قادر به کنترل Cookies ها خواهد بود که از مهم ترین بخش های سیستم میباشد. به این صورت کسی قادر به سوء استفاده از هویت شما نخواهد بود.

دانلود نرم افزار پاکسازی رد پا در ویندوز به صورت رایگان

دانلود Glary Tracks Eraser نرم افزار پاکسازی رد پا در ویندوز به پاکسازی فایل های موجود در Recent History خواهد پرداخت. در این صورت دیگر کاربران قادر نخواهند بود که عملکرد های شما را مشاهده کنند. در واقع با استفاده از دانلود نرم افزار معرفی شده کاربران به راحتی میتوانند که رفتار های خود را پوشیده نگهدارند. نرم افزار Glary Tracks Eraser به پاکسازی کوکی ها خواهد پرداخت که به این صورت شخصی قادر نخواهد بود که هویت کاربران را از آنها بگیرد. در واقع حملاتی مانند Hijacking نیز امکان انجام شدن نخواهند داشت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Glary Tracks Eraser نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Glary Tracks Eraser نرم افزار پاکسازی رد پا در ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: glarysoft.com/

نام انگلیسی: Glary Tracks Eraser

نام فارسی: پاکسازی ردپا در ویندوز

نسخه برنامه: 5.0.1.204

حجم برنامه: 8MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *