پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود GPU Caps Viewer نرم افزار بررسی دقیق کارت گرافیک

دانلود GPU Caps Viewer نرم افزار بررسی دقیق کارت گرافیک

0
(0)

دانلود GPU Caps Viewer نرم افزار بررسی دقیق کارت گرافیک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. GPU Caps Viewer عنوان یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی به منظور مشاهده اطلاعات دقیق در رابطه با کارت گرافیک سیستم میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های نمایش اطلاعات سخت افزار از جمله بهترین و کاربردی ترین برنامه هایی میباشند که در اختیار کاربران قرار میگیرند. بسیاری از افراد امکان دارد که اطلاعات دقیقی از سخت افزار سیستم خود نداشته باشند. به همین منظور نرم افزار هایی مانند برنامه GPU Caps Viewer پا به عرصه میگذارند. با دانلود برنامه معرفی شده به راحتی تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود GPU Caps Viewer

دانلود GPU Caps Viewer برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار بررسی دقیق کارت گرافیک میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Commander One PRO که یک نرم افزار مدیریت فایل در مکینتاش میباشد، اشاره کرد. نرم افزار GPU Caps Viewer همانگونه که اشاره کردیم به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برنامه GPU Caps Viewer از کارایی ساده ای برخوردار بوده و برای استفاده از نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های عالی دانلود نرم افزار معرفی شده میتوان به حجم کم آن اشاره کرد. به این صورت که ویژگی ها و ابزار هایی عالی در مقابل حجم کم در اختیار کاربران قرار میگیرد. دانلود برنامه معرفی شده اطلاعات بسیار دقیقی از کارت گرافیک سیستم را در اختیار کاربران قرار میدهد.

دانلود GPU Caps Viewer

دانلود نرم افزار بررسی دقیق کارت گرافیک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود GPU Caps Viewer نرم افزار بررسی دقیق کارت گرافیک میتواند یکی از بهترین نرم افزار های موجود به منظور مشاهده اطلاعات دقیق کارت گرافیک برای سیستم عامل ویندوز باشد که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. برنامه GPU Caps Viewer را نصب کرده و اطلاعاتی دقیق در رابطه با جزئیات فنی و ویژگی های کارت گرافیک را در اختیار خود داشته باشید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود GPU Caps Viewer نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود GPU Caps Viewer نرم افزار بررسی دقیق کارت گرافیک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: GPU Caps Viewer

نام فارسی: بررسی دقیق کارت گرافیک

نسخه برنامه: 1.53.0

حجم برنامه: 11MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *