پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Hera Dark Icon Pack برنامه آیکون پک دایره ای مدرن برای اندروید

دانلود Hera Dark Icon Pack برنامه آیکون پک دایره ای مدرن برای اندروید

0
(0)

دانلود Hera Dark Icon Pack برنامه آیکون پک دایره ای مدرن برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hera Dark Icon Pack عنوان یک آیکون پک دایره ای مدرن جذاب میباشد که به قیمت 0.99 دلار در فروشگاه گوگل در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته و به فروش میرسد. برنامه های آیکون پک که تعداد بالایی داشته و از رنگ بندی های زیبایی نیز بهره میبرند از جمله پرطرفدار ترین برنامه های اندرویدی میباشند. افراد بسیاری وجود داشته که علاقه به تغییرات مداوم فضای کاربری تلفن همراه و یا تبلت خود میباشند. تاکنون چندین نسخه از برنامه های آیکون پک را در اختیار شما قرار داده اییم و در این پست میخواهیم یک نمونه دیگر از این دسته برنامه های جذاب را به شما معرفی کنیم.

دانلود Hera Dark Icon Pack

دانلود Hera Dark Icon Pack برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه آیکون پک دایره ای مدرن برای اندروید گوشی و یا تبلت خود را به زیبایی هرچه تمام تر آرایش کرده و یک فضای کاربری خود ساخته را به وجود آورید. برنامه های آیکون پک را میتوان نوعی دیگر از برنامه های لانچر دانست با این تفاوت که در این نوع برنامه ها شما قادر خواهید بود آیکون برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی خود را شخصی سازی کرده و از میان هزاران آیکون متفاوتی که در اختیار شما قرار دارد، هریک را که علاقه دارید انتخاب نمایید. تم های در نظر گرفته شده در این برنامه تاریک بوده اما تفاوتی که در این برنامه نسبت به نسخه های مشابه وجود دارد، دایره ای شکل بودن آیکون ها میباشد. با باز کردن صفحه قفل هر گوشی اولین چیزی که به چشم شما برخورد خواهد کرد آیکون های برنامه ها و بازی ها میباشد.

دانلود Hera Dark Icon Pack این امکان را به شما میدهد که تمامی آیکون های برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی خود را به شکل های خاصی درآورد و شخصی سازی کنید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه 0Ground اشاره کرد. علاوه بر وجود آیکون ها در برنامه Hera Dark Icon Pack تصاویر زمینه متعددی نیز برای شما در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها به راحتی میتوانید فضایی زیبا را برای خود به وجود آورده و نهایت استفاده را ببرید. در برنامه آیکون پک اندروید شما میتوانید به 1905 آیکون متفاوت دسترسی داشته باشید و هریک از آنها را به دلخواه خود انتخاب نمایید. کیفیت آیکون ها بالا بوده و هماهنگی خاصی میان رنگ های استفاده شده و پس زمینه آنها وجود دارد. این امکان نیز برای شما فراهم شده که به جست و جو در میان آیکون ها بپردازید.

برنامه Hera Dark Icon Pack

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه آیکون پک دایره ای برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • وجود بیش از 1905 آیکون متفاوت در برنامه
  • کیفیت بالا آیکون ها
  • استفاده از رنگ بندی های زیبا در آیکون ها
  • وجود هماهنگی میان آیکون ها و پس زمینه
  • وجود سبک های طراحی متفاوت برای تمامی سلیقه ها
  • وجود آیکون های اختصاصی برای پوشه ها
  • وجود تصاویر زمینه متفاوت و متناسب با آیکون ها
  • امکان جست و جو در تمامی آیکون ها
  • امکان درخواست از آیکون اختصاصی
  • و…

دانلود برنامه Hera Dark Icon Pack اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Hera Dark Icon Pack آیکون پک دایره ای مدرن برای اندروید فضای گوشی و تبلت خود را زیبا کرده و طراحی خاصی را به آن ببخشید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خود را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کنیم. با دانلود برنامه Raya Black Icon Pack هنر را به فضای کاربری تلفن خود هدیه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Hera Dark Icon Pack برنامه آیکون پک دایره ای مدرن برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: one4studio.com

نام انگلیسی: Hera Dark Icon Pack - Circle Shaped Dark Icons‏

نام فارسی: آیکون پک دایره ای مدرن

نسخه برنامه: 4.3

حجم برنامه: 33MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *