پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Kakoke – برنامه خوانندگی مخصوص اندروید

دانلود Kakoke – برنامه خوانندگی مخصوص اندروید

3.1
(22)

دانلود Kakoke – برنامه خوانندگی مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت ایزی پی سی که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان هیشگی فراهم شده است. وقت ان شده است که به دنیای خوانندگی سلام کنید. شاید افراد زیادی در دنیا وجود داشته باشند که صداهای عالی داشته باشند اما از صدای خود استفاده ای نکرده باشند. برنامه Kakoke الین امکان را برای شما فراهم کرده است که خود را به چالش بکشید. صدای خود را ضبط کنید و گوش دهد. این امکان برای همه فراهم شده است که ارزش صدا و حنجره خود را بفهمند. برای داشتن تکنیک های خوانندگی نیاز به تمرین های مستمر خواهید داشت تا به یک صدای خوب رسیده و بتوانید با استفاده از تکنیک های لازم که به مرور زمان به انها دست پیدا خواهید کرد به اوج برسید. وقت ان فرا رسیده است.

دانلود Kakoke

دانلود Kakoke با لینک مستقیم

Kakoke یک برنامه تمام عیار برای شکوفایی استعداد خوانندگی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفت است. در برنامه Kakoke هنگام ضبط صدای خود افت کیفیت نخواهید داشت بلکه کیفیت صدای شما افزایش پیدا خواهد کرد. یک استودیو را بوسیله یک اپلیکیشن وارد خانه های خود کنید. شما میتوانید برای بهبود بخشیدن به صدای خود جلوه های صوتی اضافه کنید. آهنگ را قبل و بعد از ضبط کردن صدای خود مانند استودیو ویرایش کنید. با استفاده از ویژگی tone صدای خود را بهبود ببخشید. برای ضبط کافی است که دسترسی mic را به برنامه داده و نگران هیچ چیز نباشید. این امکان نیز برای شما فراهم شده است که پس از ضبط و ویرایش صدای خود ان را به دوستان و دنبال کننده های خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و نظر انها را در این زمینه بپرسید.

دانلود Kakoke

اگر به دنبال یک برنامه خوانندگی برای تمرین و صدای خود هستید، برنامه Kakoke یکی از بهترین گزینه های ممکن برای شما خواهد بود. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی مایلیم یک برنامه کاربردی را به شما عزیزان معرفی کنیم. با استفاده از برنامه Perfect365 شادابی را به عکس های خود هدیه کرده و انها را بنابر سلیقه خود ویرایش کنید. برای دانلود برنامه نیز تنها کافی است که بر روی اسم ذکر شده برنامه کلیک کرده و به صفحه مخصوص ان بروید.

با دانلود Kakoke لحظات مفرحی را در کنار دوستان و خانودتان سپری کنید!!

دانلود Kakoke

ویژگی های دانلود برنامه خوانندگی به صورت رایگان

  • حجم مناسب برنامه
  • ضبط صدا با کیفیت بالا
  • امکان اضافه کردن فیلتر
  • امکان اشتراک گذاری در فضای مجازی
  • وجود حالت میکروفون و شنیدن صدای خود در هنگام خوانندگی
  • امکان ویرایش قبل و بعد از ضبط

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 22

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Kakoke – برنامه خوانندگی مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: 9xphoto.com

نام انگلیسی: Kakoke - sing karaoke, voice recorder, singing app

نام فارسی: آواز خواندن کارائوکه

نسخه برنامه: 4.9.8

حجم برنامه: 24MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *