پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Kantaris Media Player پلیر صوتی و تصویری برای کامپیوتر

دانلود Kantaris Media Player پلیر صوتی و تصویری برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود Kantaris Media Player پلیر صوتی و تصویری برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Kantaris Media Player عنوان یک نرم افزار عالی به منظور پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با فرمت های متفاوت میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. تاکنون چندین نسخه از نرم افزار های مدیا پلیر را در اختیار شما قرار داده اییم. نرم افزار های مدیا پلیر از جمله بهترین برنامه ها در سیستم عامل های متفاوت میباشند که شما در واقع دو نرم افزار را در قالب یک برنامه در اختیار خواهید داشت. دانلود برنامه های مدیا پلیر مانند نرم افزار Kantaris Media Player از جمله بهترین اعمالی میباشد که کاربران برای رفع نیاز های خود بایستی انجام دهند.

دانلود Kantaris Media Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار پلیر صوتی و تصویری برای کامپیوتر این امکان را به شما میدهد که از دیگر نرم افزار های پلیر بی نیاز شده و با سرعت و قدرت بالا به مشاهده فایل های ویدیویی و گوش دادن به فایل های صوتی بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Elecard MPEG Player که یک نرم افزار ویدیو پلیر برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Kantaris Media Player از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی کرده و در این زمینه کاربران را بی نیاز خواهد کرد. برنامه Kantaris Media Player از فضای کاربری عالی پشتیبانی میکند به صورتی که شما بدون هیچگونه مشکلی قادر خواهید بود که تمامی اعمال مورد نظر خود را انجام داده و نتیجه ای عالی را بدست آورید. تمامی ابزار های مورد نیاز شما تنها با چندکلیک در دسترس خواهند بود.

دانلود Kantaris Media Player

دانلود Kantaris Media Player برای کامپیوتر میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها برای پخش فایل های صوتی و تصویری باشد که هم اکنون برای دانلود در اختیار شما قرار دارد. نرم افزار Open Source با حجم خیلی کمی که دارد به صورت رایگان و Open Source ارائه گشته است. این نرم افزار برای توسعه هرچه بیشتر در اختیار کاربران قرار گرفته است. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار پلیر صوتی و تصویری برای کامپیوتر رایگان

  • حجم عالی نرم افزار
  • پشتیبانی نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود
  • فضای کاربری عالی و ساده نرم افزار
  • کارایی ساده
  • سرعت بالا
  • ویژگی Open Source بودن برنامه
  • امکان پخش انواع فایل های موجود در VCD و DVD با بهترین کیفیت ممکنه
  • امکان پخش Audio CD
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Kantaris Media Player پلیر صوتی و تصویری برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: Kantaris Media Player

نام فارسی: پخش کننده فایل های صوتی و تصویری

نسخه برنامه: 0.7.8

حجم برنامه: 17MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *