پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Machinery HDR Effects نرم افزار ویرایش عکس با افکت HDR

دانلود Machinery HDR Effects نرم افزار ویرایش عکس با افکت HDR

0
(0)

دانلود Machinery HDR Effects نرم افزار ویرایش عکس با افکت HDR به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Machinery HDR Effects عنوان یک نرم افزار قدرتمند با برخورداری از فیلتر ها و افکت های عالی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که بهترین نرم افزار ها را در اختیار کاربران قرار دهد. به همین سبب در این پست قصد داریم نرم افزار Machinery HDR Effects را به شما عزیزان معرفی کنیم. دانلود برنامه معرفی شده از ابزار ها و ویژگی های عالی برخوردار میباشد که به صورت مستقیم امکان ویرایش فایل های تصویری را برای کاربران فراهم میسازد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود Machinery HDR Effects

دانلود Machinery HDR Effects برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویرایش عکس با افکت HDR میتواند از بهترین برنامه ها برای استفاده توسط افرادی باشد که علاقه به عکاسی دارند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه WebBrowserPassView که یک نرم افزار بازیابی پسورد های ذخیره شده برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Machinery HDR Effects از فیلتر ها و افکت های متفاوتی برخوردار میباشد. در واقع کارایی با آن نیز بسیار ساده بوده و برای استفاده از برنامه Machinery HDR Effects نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. نرم افزار ویرایش عکس از فناوری HDR برخوردار میباشد. این برنامه از رابط کارایی ساده ای برخوردار میباشد که به همین سبب تمامی ویژگی ها و ابزار های عالی به صورت خیلی ساده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دانلود نرم افزار ویرایش تصویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Machinery HDR Effects نرم افزار ویرایش عکس با افکت HDR فرمت های متفاوتی را پشتیبانی میکند که از جمله آنها میتوان به RAW و DCR و MEF و JPEG و TIF و DNG و BMP و PNG و GIF اشاره کرد. به همین سبب فرمت فایل خروجی به صورت عالی قابل شخصی سازی میباشد. گزینه های پردازش تصویر توسط این نرم افزار در سه دسته قابل استفاده میباشند که از جمله آنها میتوان به ساده، HDR و فیلتر ها اشاره کرد. به این صورت در استفاده از آن نیز به هیچگونه مشکلی برنخواهید خورد. در واقع اگر نیاز به یک نرم افزار ویرایشگر تصویر به کارایی ساده هستید، برنامه Machinery HDR Effects میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Machinery HDR Effects نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Machinery HDR Effects نرم افزار ویرایش عکس با افکت HDR

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: machineryhdr.com

نام انگلیسی: Machinery HDR Effects

نام فارسی: ویرایشگر عکس

نسخه برنامه: 3.0.90

حجم برنامه: 24MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *