پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود MAVEN Music Player pro برنامه موزیک پلیر برای اندروید

دانلود MAVEN Music Player pro برنامه موزیک پلیر برای اندروید

0
(0)

دانلود MAVEN Music Player pro برنامه موزیک پلیر برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. MAVEN Music Player pro عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور پخش فایل های صوتی میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سیستم عامل اندروید همانظور که میدانید میتوان آن را بهترین سیستم عامل از لحاظ انعطاف و تنوع نرم افزار دانست. سیستم عامل اندروید تمامی راه های انتخابی را برای شما باز گذاشته و شما بنا بر نیاز خود قادر خواهید بود در میان هزاران نرم افزار مشابه هر یک را انتخاب کرده و بهترین استفاده را ببرید. نرم افزار MAVEN Music Player pro از جمله برنامه هایی میباشد که عملکردی خوب داشته و در این پست قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم.

دانلود MAVEN Music Player pro

دانلود MAVEN Music Player pro برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار موزیک پلیر این امکان را به شما میدهد که با سرعت و قدرت بالا به موسیقی ها و آهنگ های مورد نظر خود گوش داده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه UMPlayer که یک نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر میباشد اشاره کرد. نرم افزار MAVEN Music Player این امکان را به شما میدهد که صدای 3D Surround را شنیده و لذت ببرید. فضای کاربری عالی و گرافیک و کیفیت بالا نرم افزار در هنگام پخش فایل های موسیقی از جمله ویژگی های بارز آن به حساب می آید. از جمله نکاتی که در نرم افزار مذکور مورد حمایت قرار گرفته است کاهش میزان آسیب به گوش میباشد. به این معنا که اگر شما مدت زیادی به گوش دادن موسیقی و آهنگ مورد نظر خود بپردازید خبری از گوش درد وجود نخواهد داشت.

دانلود برنامه موزیک پلیر برای اندروید به صورت رایگان

دانلود MAVEN Music Player pro برای اندروید این امکان را به شما میدهد که با قدرت و کیفیت بالا به آهنگ های مورد نظر خود گوش داده و بهترین استفاده را ببرید. از جمله دیگر ویژگی های نرم افزار MAVEN Music Player pro میتوان به تنظیم اکولایزر اشاره کرد. تمامی ابزار های مورد نیاز شما برای گوش دادن به آهنگ های مورد نظر خود با کیفیت بالا فراهم شده است. تنها کافی است که برنامه MAVEN Music Player را از سرور های پر قدرت سایت ایزی پی سی تنها با یک کلیک دانلود کرده و بهترین کیفیت موسیقی های مورد نظر خود را درک کنید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود برنامه معرفی شده بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و بهترین استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود MAVEN Music Player pro برنامه موزیک پلیر برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار اندروید به سیستم عامل 2.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: MAVEN Music Player pro

نام فارسی: موزیک پلیر

نسخه برنامه: 2.46.32

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *