پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود MX Player pro نرم افزار ام ایکس پلیر پرو برای اندروید

دانلود MX Player pro نرم افزار ام ایکس پلیر پرو برای اندروید

3.8
(6)

دانلود MX Player pro نرم افزار ام ایکس پلیر پرو برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. MX Player pro عنوان یک نرم افزار بسیار قدرتمند و فوق العاده برای سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم نسخه پرو آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در پست های قبلی نسخه عادی نرم افزار محبوب MX Player را در اختیار شما قرار داده اییم. اکنون در این پست قصد داریم نرم افزار ام ایکس پلیر پرو را به شما معرفی کنیم که از جمله قدرتمند ترین نرم افزار ها برای سیستم عامل اندروید به منظور پخش فایل های صوتی و تصویری میباشد. نرم افزار ام ایکس پلیر قادر است که تمامی فرمت های متفاوت فایل های صوتی و تصویری را با کیفیت خیلی عالی اجرا کند.

دانلود MX Player pro

دانلود MX Player pro برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ام ایکس پلیر پرو برای اندروید میتواند با قدرت و کیفیت بالا تمامی فایل های صوتی و تصویری مورد نظر شما را اجرا کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Elecard AVC HD Player که یک نرم افزار ویدیو پلیر عالی برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار MX Player pro این امکان را به شما میدهد که با مصرف کم استفاده CPU و باطری به بهترین نحو ممکنه و با قدرت بالا به مشاهده فایل های مورد نظر خود بپردازید. دانلود برنامه ام ایکس پلیر برای اندروید از جمله نرم افزار هایی میباشد که از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی کرده و شما میتوانید فیلم های مورد نظر خود را با اضافه کردن زیرنویس مشاهده کنید.

با دانلود MX Player pro هر فایل ویدیویی با هر فرمت و کدکی را می توانید مشاهده کنید.

دانلود MX Player pro

دانلود نرم افزار ام ایکس پلیر برای اندروید به صورت رایگان

دانلود MX Player pro را میتوان بهترین نرم افزار ممکنه برای مشاهده فایل های تصویری و گوش دادن به فایل های صوتی دانست که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. از جمله ویژگی های نرم افزار MX Player میتوان به پخش انواع متفاوت فایل های صوتی با فرمت های گوناگون اشاره کرد. شما میتوانید در تنظیمات مورد نظر در برنامه به صورت دستی امکان نمایش فایل های صوتی و آهنگ ها را به نرم افزار داده و با سرعت و کیفیت بالا به موسیقی های مورد نظر خود گوش دهید. تمامی ابزار های مورد نیاز شما تنها با چندکلیک قابل دسترس خواهد بود. به طور کلی میتوان دانلود نرم افزار MX Player را بهترین نرم افزار ممکنه برای پخش فایل های صوتی و تصویری برای سیستم عامل ویندوز دانست. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود MX Player pro نرم افزار ام ایکس پلیر پرو برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 4.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: mx.j2inter.com

نام انگلیسی: MX Player pro

نام فارسی: موزیک پلیر

نسخه برنامه: 1.63.5

حجم برنامه: 28MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *