دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه MX Player رایگان برای اندروید اپلیکیشن ام ایکس پلیر با لینک مستقیم

دانلود برنامه MX Player رایگان برای اندروید اپلیکیشن ام ایکس پلیر با لینک مستقیم

3.3
(239)

دانلود برنامه MX Player رایگان برای اندروید اپلیکیشن ام ایکس پلیر با لینک مستقیم. به صورت خلاصه می توان گفت بهترین پلیر اندروید است. برنامه مکس پلیر اپلیکیشنی بسیار قدرتمند است و ارائه شده برای گوشی های همراه است که قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئو را دارد! شما با دانلود MX Player برای سامسونگ و گوشی های اندروید می توانید مطمئن باشید که دیگر با ارور مبنی بر عدم پشتیبانی پلیر گوشی خود از فرمت های ویدئو مواجه نخواهید شد. برنامه ام ایکس پلیر این امکان را به شما می دهد که حجیم ترین فیلم ها و با کیفیت ترین ویدئو ها را که در بسیاری از پلیر ها در گوشی های همراه اجرا نمی شوند را بدون هیچگونه مشکلی و بدون lag اجرا کنید و از تماشای انها لذت ببرید.

دانلود برنامه MX Player برای اندروید

شما می توانید با دانلود ام ایکس پلیر نیاز خود را نسبت به هر گونه Player دیگری بر طرف کنید. با دانلود مکس پلیر برای اندروید می توانید از قابلیت های بسیار خود ان برای گوشی های همذاه مانند مشاهده ی فایل هایی با کیفیت های مختلف تا Full HD ٬ بارگذاری فایل زیرنویس بر روی فیلم در گوشی و انجام تنظیمات مربوط به ان و تنظیم شفافیت و میزان نور صفحه و … استفاده کنید. طبق اخرین نظر سنجی انجام شده میزان محبوبیت دانلود برنامه MX Player رایگان برای اندروید را با میزان محبوبیت دانلود برنامه KMPlayer در کامپیوتر یکسان می دانند و این خود نشانگر قدرت این برنامه در میان کاربران گوشی های همراه اندروید است.

دانلود برنامه MX Player

دانلود ام ایکس پلیر با لینک مستقیم

این برنامه دارای قفل کودک نیز می باشد که شما می توانید در زمانه مشاهده ویدئو ان را فعال کنید و با خیال راحت گوشی خود را به کودکتان بدهید و کارتون ببیند.با دانلود برنامه ام ایکس پلیر برای اندروید شما می توانید از طراحی UI بسیار زیبا در عین یوزر فرندلی بودن این برنامه استفاده کنید همچنین برای شخصی سازی هر چه بیشتر در این پلیر شما می توانید تم و نحوه ی نمایش در ان را عوض کنید. دی انتها می تواین گفت که برنامه مکس پلیر برای گوشی سامسونگ و تمام گوشی های اندرویدی دیگر یکی از بهترین گزینه های پلیر است که می توانید با نصب ان خیال خود را از داشتن یک پلیر خوب بر روی موبایل خود راحت کنید.

ویژگی های برنامه MX Player:

  • قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های به روز ویدئو در دنیا
  • امکان اجرا زیرنویس و انجام تنظیمات مربوط به ان
  • امکان استفاده از گزینه چرخش خودکار
  • امکان فعال سازی قفل کودک در هنگام اجرای کارتون برای او
  • امکان شخصی سازی هر چه بیشتر پوسته و تم برنامه  در کنار زیبایی بصری هر چه بیشتر ان
  • تنظیم میزان شفافیت و حجم نور در برنامه مکس پلیر
  • امکان استفاده از ویژگی هایی مانند زوم در فیلم
  • قابل نصب بر روی گوشی های سامسونگ و الجی و تمام گوشی های اندروید دیگر
  • قابلیت تغییر مکتن نمایش زیرنویس و یا تغییر رنگ ان
  • پشتیبانی از اندروید های پایین و قبال نصب بر روی گوشی های قدیمی
  • و …

بهترین پلیر برای گوشی های اندروید

دانلود برنامه MX Player در گوگل پلی دارای ده ها میلیون کاربر فعال است که از میان انها توانسته است این برنامه امتیاز بسیار بالای ۴.۷ از ۵ بدست بیاورد که این امتیاز خود نشانگر تکمیل بودن و کاربردی بودن این Video Player است. تیم سایت ایزی پی سی برای شما کاربران عزیز نسخه پولی این برنامه را نیز به صورت رایگان قرار داده است که دانلود ان دارای قیمت ۵.۹۹ دلار میباشد. پیشنهاد تیم ایزی پی سی به شما کاربران این سایت٬ دانلود نسخه پولی این برنامه است که برای شما به صورت رایگان در سایت قرار گرفته است.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 239

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه MX Player رایگان برای اندروید اپلیکیشن ام ایکس پلیر با لینک مستقیم

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات

نام انگلیسی: Mx player pro

نام فارسی: ام ایکس پلیر

نسخه برنامه: 1.39.13

حجم برنامه: 27 MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *