پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Nova Dark Icon Pack برنامه آیکون پک نوا دارک برای اندروید

دانلود Nova Dark Icon Pack برنامه آیکون پک نوا دارک برای اندروید

0
(0)

دانلود Nova Dark Icon Pack برنامه آیکون پک نوا دارک برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. Nova Dark Icon Pack – Rounded Square Shaped Icons عنوان یک آیکون پک جذاب برای سیستم عامل اندروید میباشد که به قیمت 1.49 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته و به فروش میرسد. برنامه های آیکون پک برای سیستم عامل اندروید از جمله زیباترین و پرطرفدار ترین برنامه های اندروید میباشند که از جمله برنامه های مشابه آنها میتوان به لانچر ها اشاره کرد. تاکنون افتخار این را داشته اییم که برنامه های گوناگونی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. در این پست نیز قصد داریم یک برنامه زیبا آیکون پک را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دانلود Nova Dark Icon Pack

دانلود Nova Dark Icon Pack برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه آیکون پک نوا دارک برای سیستم عامل اندروید شما قادر خواهید بود که در میان هزاران آیکون برنامه ها و بازی های مختلفی که در اختیار شما قرار دارد یکی را انتخاب کرده و نهایت استفاده را ببرید. لانچر ها و آیکون پک ها برنامه های مخصوص زیبا سازی و شخصی سازی برای سیستم عامل اندروید میباشند که بنابر ویژگی های خود به صورت رایگان و یا نسخه پولی در اختیار کاربران قرار میگیرند. برنامه Nova Dark Icon Pack از جمله اپلیکیشن های آیکون پک برای اندروید میباشد که به صورت نسخه پولی در اختیار کاربران قرار گرفته که ما نسخه خریداری شده آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده اییم. آیکون پک های موجود در این برنامه به شکل مربعی بوده و از ظاهر و کیفیت خیلی خوبی برخوردار میباشد.

دانلود Nova Dark Icon Pack برای اندروید را میتوان یکی از بهترین برنامه های آیکون پک برای سیستم عامل اندروید دانست. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Hera Dark Icon Pack اشاره کرد. آیکون پک ها را میتوان برنامه های خلاصه شده لانچر ها دانست. لانچر قابلیت تغییر کلی فضای کاربری تلفن های همراه و تبلت ها را دارا میباشند. در این سمت آیکون پک ها از جمله برنامه هایی میباشد که با استفاده از آنها میتوانید تنها آیکون های برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی خود را تغییر دهید. البته ناگفته نماند که برای زیباسازی هرچه بیشتر فضای کاربری، این امکان نیز فراهم شده که از پس زمینه های زیبا هماهنگ با آیکون های برنامه استفاده کرده و فضایی مطابق با میل خود خلق کنید. زمینه آیکون های معرفی شده در برنامه Nova Dark Icon Pack از رنگی تیره بهره میبرند.

برنامه Nova Dark Icon Pack

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه آیکون پک نوا دارک برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • وجود آیکون های متفاوت برای استفاده کردن
  • کیفیت بالای آیکون ها
  • استفاده از رنگ بندی های زیبا در آیکون ها
  • امکان طراحی برداری از آیکون ها
  • وجود آیکون های جایگزین
  • وجود آیکون های داینامیک برای تقویم
  • وجود ویجت های متناسب با آیکون ها
  • امکان جست و جو در میان آیکون ها برای دسترسی سریع تر
  • و…

دانلود برنامه Nova Dark Icon Pack اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Nova Dark Icon Pack به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی فضای کاربری گوشی و تبلت خود را شخصی سازی کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه 0Ground انتخاب را برای خود آسان کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Nova Dark Icon Pack برنامه آیکون پک نوا دارک برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: one4studio.com

نام انگلیسی: Nova Dark Icon Pack - Rounded Square Shaped Icons‏

نام فارسی: آیکون پک نوا دارک

نسخه برنامه: 4.5

حجم برنامه: 28MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *