پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Open-Shell (Classic-Start) نرم افزار استارت منو کلاسیک برای ویندوز

دانلود Open-Shell (Classic-Start) نرم افزار استارت منو کلاسیک برای ویندوز

5
(2)

دانلود Open-Shell (Classic-Start) نرم افزار استارت منو کلاسیک برای ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Open-Shell (Classic-Start) عنوان یک نرم افزار عالی به منظور اضافه کردن و یا تبدیل کردن منوی استارت ویندوز های 8.1، 8 و 7 به حالت کلاسیک و مانند ویندوز XP، مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد. در واقع نرم افزار معرفی شده میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها برای افرادی باشد که علاقه به ویندوز قدیمی و کلاسیک دارند. در واقع ابزار های متفاوتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از آنها به راحتی میتوانید که ویژگی های ویندوز های کلاسیک و قدیمی را در ویندوز های جدید در اخیار داشته و در واقوع تمامی ویژگی ها را با یمدیگر در اختیار داشته باشید.

دانلود Open-Shell (Classic-Start)

دانلود Open-Shell (Classic-Start) برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار استارت منو کلاسیک برای ویندوز میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها برای استفاده توسط افرادی میباشد که علاقه به فضای ویندوز کلاسیک دارند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Ultra Adware Killer که یک نرم افزار حذف برنامه های تبلیغاتی در ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Open-Shell (Classic-Start) این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که به سادگی برخی ویژگی هایی که در نسخه قبلی ویندوز به کاربران هدیه میشد را در نسخه های حدید ویندوز در اختیار داشته باشند. به این صورت با استفاده از برنامه Open-Shell (Classic-Start) کاربران میتوانند که منوی استارت کلاسیک ویندوز XP را به ویندوز 7، 8 و 8.1 بازگردانند. در واقع ویژگی های عالی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دانلود Open-Shell (Classic-Start)

دانلود نرم افزار استارت منو کلاسیک برای ویندوز به صورت رایگان

دانلود Open-Shell (Classic-Start) نرم افزار استارت منو کلاسیک برای ویندوز به کاربران این امکان را میدهد که نوار ابزار Windows XP را به Windows Explorer اضافه کنند. ویژگی های عالی دیگری نیز به صورت ساده در اختیار کاربران قرار میگیرد که از جمله آنها میتوان به پوسته های گرافیکی مختلفی اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی کاربران میتوانند که منو استارت را مانند منو استارت ویندوز های XP یا 7 شبیه سازی کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Open-Shell (Classic-Start) و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Open-Shell (Classic-Start) نرم افزار استارت منو کلاسیک برای ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به ویندوز های 7 و 8 و 10 نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: classicshell.net

نام انگلیسی: Open-Shell (Classic-Start)

نام فارسی: استارت منوی کلاسیک برای ویندوز

نسخه برنامه: 4.4.170

حجم برنامه: 5MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *