پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود PC HelpSoft PC Cleaner نرم افزار بهینه سازی ویندوز

دانلود PC HelpSoft PC Cleaner نرم افزار بهینه سازی ویندوز

0
(0)

دانلود PC HelpSoft PC Cleaner نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. PC HelpSoft PC Cleaner عنوان یک نرم افزار عالی به منظور بهینه سازی و نیز پاکسازی ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. تاکنون چندین نسخه از نرم افزار های بهینه ساز عالی مخصوص سیستم عامل ویندوز را در اختیار شما قرار داده ایم. هماهنگونه که میدانید نرم افزار های بهینه ساز از جمله بهترین برنامه ها برای سیستم عامل های متفاوت میباشند که سرعت بالا و نیز سیستم قدرتمند تری را در اختیار کاربر قرار میدهند. اکنون در ادامه با ما همراه بوده و با نرم افزار PC HelpSoft PC Cleaner آشنا شوید.

دانلود PC HelpSoft PC Cleaner

دانلود PC HelpSoft PC Cleaner برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار بهینه ساز و پاکسازی ویندوز این امکان را به شما میدهد که با سرعت بالا سیستم خود را بهینه ساخته و نیز سرعت آن را افزایش دهید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه doPDF که یک نرم افزار تبدیل فایل Word به PDF میباشد، اشاره کرد. نرم افزار PC HelpSoft PC Cleaner امکان بهینه سازی در قسمت های متفاوت ویندوز را برای کاربران فراهم میکند. با استفاده از آن شما قادر خواهید بود که به راحتی مشکلات خود را شناسایی کنید. برنامه PC HelpSoft PC Cleaner ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که امکان شناسایی منشاء مشکلات ناگهانی، بالا بردن  و افزایش سرعت سیستم، پاکسازی حافظه و… را برای آنها فراهم میسازد. شما میتوانید که سیستم خود را به راحتی و با سرعت بالا بهینه کرده و نهایت استفاده را ببرید.

دانلود PC HelpSoft PC Cleaner

دانلود نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی ویندوز به صورت رایگان

دانلود PC HelpSoft PC Cleaner این امکان را برای شما فراهم میسازد که ریجستری سیستم خود را اسکن کرده و اطلاعات اضافی موجود در آن را از بین ببرید. از ویژگی هایی که در اختیار کاربران قرار میگیرد میتوان به گزینه های امکان بهینه سازی ویندوز به صورت عالی، امکان حذف کردن اطلاعات اضافی از هارد دیسک، امکان از بین بردن تهدیدات امنیتی، امکان رفع کردن ایرادات ویندوز، امکان حذف کردن اطلاعات اضافی در ویندوز، امکان مدیریت ویندوز و… اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم تمامی ابزار های مورد نیاز شما به صورت عالی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در آخر نیز امیدواریم که بتواند پس از دانلود PC HelpSoft PC Cleaner و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود PC HelpSoft PC Cleaner نرم افزار بهینه سازی ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: pchelpsoft.com

نام انگلیسی: PC HelpSoft PC Cleaner

نام فارسی: بهینه سازی و پاکسازی ویندوز

نسخه برنامه: 8.1.0.16

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *